Het op een na beste na bevallen…….


Zit ik me hier toch zenuwachtig te maken! Vanmiddag gingen we boodschappen doen en ik vergat mijn mobiel. Leo was niet zo goed of hij moest terugkeren, Het bleek dat ik hem toch bij me had in mijn jasje, ik durfde het bijna niet te bekennen. Want ja: ik kan GEBELD worden en dan neem ik het eerste beste vliegtuig naar Nederland om de nieuwste kleine telg in onze familie te komen bewonderen en bijstand te verlenen en cadeautjes te brengen. Maar ja, ik word nog niet gebeld, dus afwachten maar. Natuurlijk is het voor de moeder nog het spannendste, maar ik vind dat ik een goede tweede ben. Gelukkig heeft mijn dochter me vanavond verrast met strong>EEN LOGJE!! Dat gebeurt niet zo vaak. Het is wel zo dat ze vaker logjes schrijft dan dat ze bevalt, dat dan weer wel. Maar het was toch een hele aangename verrassing……….

10 Reacties op “Het op een na beste na bevallen…….

  1. ooooh en wat duurt wachten dan lang……..maar uiteindelijk moet het eruit……geduld, omaatje……….maar eeeh ik volg je op de voet, want ik ben ook razend nieuwsgierig, dat snap je.
    Liedje

  2. Ik schreef bij het wachtende gezin: ik weet niet wie er meer gespannen is onder dat wachten….:-)
    Geniet van de voorpret en de napret oma, ik wens je nu alvast heel veel plezier en geluk met je kleinkind.

    • Ooooo, wat klinkt dat oud: OMA!! Maar ja, ik ben het wel, ik ben zelfs grote Oma. Die andere oma is superslank nl. Maar ik ben ook aan het afvallen, misschien word ik nog wel eens nieuwe oma, zo slank als ik dan ben, of oma met de 1000 rimpels, kan ook.

  3. Spannend zeg, dat wachten! Maar het zal niet lang meer duren nu.

  4. Hahaha Janneke, ik denk inderdaad dat jij zenuwachtiger bent dan wij 😉 alhoewel het bij ons nu ook gaat kriebelen… Toaske had het al over 31 augustus, ik hoop toch ietjes eerder 😉

    dank voor alle steun op afstand aan allen!

    lieke

  5. Ow wat spannend! Hopelijk gaat het snel gebeuren want ook al is het leuke stress het is toch fijn als alles achter de rug is en er een gezonde baby in de wieg ligt.
    Sterkte met wachten.

  6. Allemaal sterkte met de laatste loodjes!!

    Corina

  7. Volgens mij ben je als moeder nóg zenuwachtiger (-; Sterkte maar met wachten. Ik ga nu even naar je dochters blog.

  8. Wat leuk dat je meteen naar Nederland komt, als de baby er is!! Geduld is een schone zaak. Maar zo begrijpelijk dat je niet kan wachten tot het moment daar is.

  9. Wachten duurt toch soms zo lang! Veel succes met wachten op het blijde nieuws.

    Lieve groeten,
    Franca

Geef een reactie

