Ik heb stof voor wel 10 logjes…….


maar nu heb ik bezoek! Lydia is er met vier kinderen en een man. De kinderen willen graag helpen en dus verzin ik steeds allerlei klusjes. Ze maken de prachtigste orignele opmerkingen en ik geniet met volle teugen. Morgen komen schrijfsels en foto’s! Vooruit, eentje dan:

pannekoeken bakken als ontbijt voor 8 personen.....


Vooruit, nog eentje:

zwemmen in een meer, zullen we of zullen we niet?

8 Reacties op “Ik heb stof voor wel 10 logjes…….

  1. wat leuk die foto van dat meer, ja springen zou ik zo zeggen 😉
    Fijn weekend!
    Ilse (een echte zwedenfan)

  2. Ik kijk met spanning naar de Zweedse foto’s van morgen!
    Marijke (ook een enorme Zwedenfan)

  3. Wat gezellig al dat bezoek.

    Corina

  4. een sprong in het diepe 🙂

  5. Heerlijk zulk enthousiast bezoek!

  6. leuk hè die foto’s, ben benieuwd wat je nog meer ga schrijven!
    Liefs Lydia

  7. Haar van Wordpress

    Wie is de mooie jonge dame die pannenkoeken bakt? gruwelijk dat meer, ik zou niet gaan.
    En ik ben heel benieuwd naar al die opmerkingen!!

  8. Haar van WordPress…Ik vind dat juist zo’n kick zo’n meer.
    Ik woon met div. meren in de Albls waard in de buurt en blijf ze een uitdaging vinden.

    Corina

Geef een reactie

