Het drama van het hoogbegaafde kind: Heb je net enthousiast je kop boven het maaiveld gestoken….


16 Reacties op “Het drama van het hoogbegaafde kind: Heb je net enthousiast je kop boven het maaiveld gestoken….

  1. Hoe kom je daar nu zo ineens bij?

  2. :ehmmm de moraal van dit verhaal??;-) niet doen???
    😉
    je roosjes van hieronder vind ik idd ook wel sprookjesachtig mooi……soort doornroosjes kasteel helemaal overwoekerd door rozen…..gevoel krijg ik ervan.

  3. Treffend! Ik zie de bui al hangen.

  4. Zo is het precies, je slaat de spijker op de kop!

  5. hehe, komt me bekend voor – op de vorige school (voor de verhuis) moest er persé vanalles aan gedaan worden en op deze school ben ik de ‘zotte mama met veren in haar kont’ … altijd wat 😉 zo lang hij maar content is op school, ben ik dat ook 😉

  6. zouden hoogbegaafde kinderen werkelijk altijd zo enthousiast zijn? Volgens mij hebben ze het vaak hartstikke moeilijk. 😦

  7. Haar van Wordpress

    Mijn 2 hoogbegaafden hielden de kop wijselijk onder het maaiveld, althans op de basis school.

  8. Ehmmm, ik moest eigenlijk voornamelijk lachen om de combinatie van titel en foto. Jij bent erg goed in woordeloze woensdagitems met een diepere betekenislaag, Janneke!

  9. O nee, o nee…!! Niet maaien!!!!

  10. Alice Miller.. en meteen afhaken… want nee, ik kan haar geschrijf niet pruimen…sorry.. het was verplichte stof ooit..
    Maar lat de lievemannekes maar staan BaasBraal.. misschien ligt er wel een nest van en vogeltje verborgen

    grts
    frieke

Geef een reactie

