Leuk hoor, nu heb ik gelijk heimwee! (hoe mooi het hier ook is)…..


Alleen maar KLIKKLIKKLIKK

9 Reacties op “Leuk hoor, nu heb ik gelijk heimwee! (hoe mooi het hier ook is)…..

  1. He gats, heimwee is niet leuk. 😦

  2. ik vroeg me zowiezo al wel eens af of je nooit last van heimwee had…..
    Hoe ik je ook benijd dat je in het mooie Zweden woont :-)( boffert)

  3. @Toaske, @Sillie: Mijn heimwee duurt nooit lang hoor! Alleen: soms overvalt het me even, vooral als ik aan de kinderen en kleinkinderen denk………..

  4. getsie Baasbraal, heb meteen ook door op de link klikken je gevoel kunnen onder schrijven als het ware. Maar goed, dat ebt wel weer weg als ik straks naar de tandarts- jawel ik had weer prijs- loop….want niets is zo mooi als Brabant:)

  5. Ik heb gemerkt dat je je deur openzet voor heimwee zodra je ooit in een ander land hebt gewoond. Ik kon in Denemarken ook soms heimwee hebben naar de Nederlandse natuur, maar toen we hier eenmaal weer woonden heeft het maanden geduurd voordat ik niet meer vergeleek met Denemarken. Gelukkig kan ik inmiddels weer zien hoe mooi Nederland is.

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn stukje van gisteren!

  6. Tja, voor elk land(schap) is wat te zeggen…..geef mij maar strand……dat vind je hier ook niet en het strandje bij het Haringvliet is geen strand, zeg maar.
    Lydia

  7. Roots in de Hoeksche Waard??

    • @Wondelgijn: Als kind hadden wij een vakantiehuisje aan de Binnenmaas in de Hoekse Waard en vanaf 1982 tot we naar Zweden verhuisden hebben we in de Hoekse Waard gewoond. Waarschijnlijk kennen we zelfs de vrienden waar ze later die middag een afspraak hadden…., .

  8. Ik snap goed dat je heimwee hebt….reizen is 1 ding….een nomade is een tweede? Of zie ik het verkeerd?

    Wanneer komen jullie thuis? Thuis is Zweden?

Geef een reactie

