TWIT, TWAT, TWITTER………


Nou, ik heb twitter geinstallerd, maar nu weet ik niet wat ik moet doen…… HELP!!!!!

15 Reacties op “TWIT, TWAT, TWITTER………

  1. Account aanmaken via twitter.com.
    Vrienden zoeken en op volgen klikken.
    Inloggen via je telefoon
    en berichtjes versturen.

    Succes.

  2. O of bedoel je twitter op je site???
    Hahaha sorry!!

    Euh op twitter klikken, inloggen en dit bericht de digitale wereld insturen.

  3. We zijn iig al vrienden op twitter, nu nog twitteren 😉 (moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel actief ben)

  4. Ik heb geen idee en dat wil ik graag zo houden. :o)

  5. Haar van Wordpress

    followers krijgen en af en toe iets het WWW opgooien in vreselijk weinig tekst. ik noem het slow MSN-nen.

  6. Twitter, geen idee wat en hoe en van mij mag dat zo blijven.

  7. wat is je accountnaam dan? Ik zit ook op twitter.

  8. Ik vier vandaag mijn tweewekelijkse twitterverjaardag.

  9. Ha gezellig ook op twitter! Ik zoek je op 🙂

  10. Het moet niet gekker worden…..na Toaske ook Janneke op Twitter….ik ga je nu zoeken!

  11. ik ga niet op twitter hoor. (in ieder geval nu nog niet… maar je weet maar nooit met die moderna fratsen die ik voor mijn bedrijf moet uithalen;-))

  12. ik heb je al gevonden..of andersom eigenlijk..tot tweets

    grts

Geef een reactie

