Hier komt er nog een, wegens groot succes…….


KLIKKLIKKLIK!!!!

6 Reacties op “Hier komt er nog een, wegens groot succes…….

  1. Ik ga meteen terug in de tijd! En ik heb het liedje in mijn hoofd…

  2. Oh wah! Is die al zo oud? Help….ik ken hem uit mijn hoofd en zit dus nu met die tune in mijn hoofd.

    En bedankt he! 😉

  3. Oehoe, aha… wen nemen domovla! Geweldig!!

  4. ach ja.. wat gaat het snel die tijd….gelukkig maar denk ik dan meteen. Want geraniums zie je niet groeien vanachter je gordijnen.

    grts

  5. Ja!! Die was leuk. Kan ik nog zo meezingen.

  6. Nee, die herken ik dan weer niet 😉

Geef een reactie

