Herinnert u zich deze nog? Spookt al de hele ochtend door mijn hoofd………..


KLIKKLIKKLIK!!!!

8 Reacties op “Herinnert u zich deze nog? Spookt al de hele ochtend door mijn hoofd………..

  1. Oh, da’s niet zo leuk als dat door je hoofd zweeft. Al vind ik Sandwichspread wel lekker.

  2. ja ik herinner mij dat nog…maar om dat liedje nu in je hoofd te hebben..nee..lijkt me net zoals Toaske opmerkt niet zo leuk

    ik heb Op een klein stationnetje in mijn hofd.. en wil er niet uit.. dus hakke hakke puf puf weg zijn wij..

    grts van een besluiteloze frieke

  3. Ja, tuurlijk ken ik die nog! Ik vond het een erg leuke reclame en van sandwich spread hield ik ook! 😀

  4. 🙂 ik ken m ook nog….. mijn dochter (12 ) natuurlijk niet aaaaargh ik begin me oud te voelen ….

  5. hahaha jaaaa die ken ik nog. Ik had het geluid niet aan, maar kon zo mee zingen!
    Deze is nog altijd beter dan die van nu met die windvlaag steeds!

  6. Ja die ken ik nog, zo lang is dat toch nog niet geleden? Of wel?? De sandwichspread vond ik ook lekker. Goh ik weet nog van een vakantie , dat ik samen met mijn zus stond te gekken, zo van nee hoor ik neem geen Heinz op mijn brood, straks wordt Walter jaloers als ik hem kus en hij proeft Heinz. . . (dat was wel al heel erg vroeger )

  7. Ben meteen ook maar wat andere reclames uit de 80″s gaan bekijken op Youtube. Leuk hoor. Enne, Heinz is nog altijd beter dan… De Vogeltjesdans!

  8. Arg….ja die ken ik nog…

Geef een reactie

