The turtles


Vandaag gaan we naar een turtlereservaat! Ik ben benieuwd! Ik schrijf even om te vertellen dat alles goed gaat…… Het is winter hier en 25 gr.

12 Reacties op “The turtles

  1. Hier raak ik van in de war…. het is winter en toch 25 graden?? Hoe doe je dat??

  2. Mmmm. geloof dat ik ook daarheen kom,want ik heb het koud en dat hoort bij winter en de zon om me op te warmen.
    Geniet ervan!!
    Groet, Wilma

  3. Heerlijk, leuk! Kom maar gauw weer terug 😉

  4. Wow, 25 graden in de winter. Lekker. Veel plezier bij de turtles.

  5. fijn dat alles goed gaat,,,,,,,
    genietse!

  6. Haar van.......

    Geen soep eten daar hé!!

  7. winter én 25 graden – DAAAR kan mijn hoofd niet bij … maar zoo niet jaloers hoor 😉

  8. lekker…fijn dat alles goed gaat Janneke. Geniet van de 25 graden winter.
    grts

  9. Winter en 25 graden, oeps daar zou ik niet in de zomer heengaan, ik vrees dan gekookt terug te komen.

  10. Och…..ik hoop dat je foto’s plaatst!

    Geniet ervan!

    Liefs

  11. Ik wil je best zaad opsturen, mail me maar om je adres door te geven, dan zal ik , als het zover is, wat zaad in een enveloppe naar je toesturen.

Geef een reactie

