Als ploegleider was hij een totale mislukking. Als de ploegleidersauto een lekke band kreeg, moesten de wielrenners zich allemaal af laten zakken om hem te helpen bij het verwisselen van zijn band….



12 Reacties op “Als ploegleider was hij een totale mislukking. Als de ploegleidersauto een lekke band kreeg, moesten de wielrenners zich allemaal af laten zakken om hem te helpen bij het verwisselen van zijn band….

  1. een mooie combinatie, titel en foto…

  2. Ik ben eerlijk gezegd vooral blij dat ik in een land woon waar ook zo iemand gewoon zijn zegje kan doen. Al verbaas ik me zeer over het grote aantal mensen dat op hem stemt en distantieer ik me van zijn opvattingen.

  3. Creatief!

  4. Kostelijk! En dan dat gezicht van Wilders er bij.

  5. Grijns.

    Ik snap Nederlanders niet. Soms denk ik verdrietig dat elk vol zijn leider krijgt die het verdient…

  6. (-; …het Nederlandse volk verdient veel maar niet zoveel……

  7. Ik denk dat ik “weet” waarom hij zijn haar blondeert.
    Ik blijf me verbazen dat nog geen enkele cartoonist hem als fanatieke moslim heeft geportretteerd (althans, voor zover ik weet)

  8. Wahahahaha, hoe kom je erop!

  9. Ik hoor net uit betrouwbare bron dat je net jarig bent geweest. Van harte gefeliciteerd!

    Ik mis je verhalen meid….ik zal je eens mailen…

    Liefs,
    Rap/Reep/je weet wel

  10. Afgelopen zaterdag had ik een logdate met o.a. Rapunzeltje en we hadden het nog over jou. Dat je zo’n bijzonder fijne vrouw bent.
    Is alles goed bij jou? Ik zie dat je een tijdje niet gelogd hebt.

    Groetjes!

  11. Kijk meis, als je een tijdje niet logt, maakt iedereen zich zorgen over je. Gaat het wel goed daar in het noorden?

    Als het klopt wat Rap/Reep/je weet wel zegt, dan van mij ook nog van harte gefeliciteerd !

Geef een reactie

