“Ik ben nooit getrouwd , mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen”


Is het bij jullie ook zo lekker weer ? Ik ben de tuin aan het schoonmaken en dan denk ik wat af….. Dan komen er ineens flarden van gesprekken of uitspraken van cabaretiers bij me boven (net als de meest vreemde plantjes en bloemetjes) en die proef ik dan (de plantjes niet hoor!).
Sommige uitspraken zijn onsterfelijk, zoals die hierboven. Ik dacht zo: Ik ben hard op weg naar de 250.000 hits en ik voel wel wat voor een give-away, tijd geleden tenslotte. Ik zet de komende tijd iedere keer zo’n uitspraak op mijn blog en dan mogen jullie kijken op je weet wie dat heeft gezegd. Onder de goed radenden verloot ik drie cadeautjes als ik mijn 250.000e hit heb, iets zweeds. Vinden jullie dat leuk? Ik bedacht het me zomaar toen ik in de tuin aan het werken was………

16 Reacties op ““Ik ben nooit getrouwd , mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen”

  1. Ja, leuk, maar deze weet ik, en het is wel flauw als eerste reactie.
    Dus ik zal me inhouden, wie volgt?

  2. ja inderdaad leuk!
    maar vriend google kan het hier wel een beetje al te makkelijk maken? 1 druk op de knop leverde me meteen al herman finkers op. waarschijnlijk een nederlandse cabaretier? (had er nog nooit van gehoord…)

  3. hmz, sorry, nu heb ik er wel een beetje de lol afgehaald he?

  4. haha, ik doe niet mee hoor! Ik google al wat af en moet nodig andere dingen doen….als een vakantie gaan plannen….hihi…… ruim 1/3 is ingepland maar dat was dan ook heel makkelijk, niet…wel toch!
    Wel een leuk idee hoor!!!!Maar gezien bovenstaand moet je het misschien wat moeilijker maken.
    Lydia

  5. Tja, de ECHT onsterfelijke opmerkingen zijn natuurlijk niet voor niets beroemd geworden………. maar voor morgen heb ik een veel moeilijkere. Je kunt er niet op Googlen. Je moet ze allemaal goed hebben natuurlijk.

    • Nou, dan is de kans voor mij al snel bekeken. maar goed, ik heb de hoofdprijs al. Ik kan elke dag bij je langs als ik wil! 😀

  6. Het is hier ook schitterend zomerweer. De bloesems bloeien en de vogels geven een concert. Genieten met emmers!

  7. Toevallig weet ik deze, ik ben hier niet zo goed in, Herman Finkers dus. Misschien een idee om het antwoord naar je te mailen ipv op je blog vermelden?

  8. Het staat hierboven ook al, maar inderdaad: Herman Finkers. Leuk, zo’n wedstrijdje ‘soundbites’ raden 🙂

  9. leuke uitspraak, maar geen idee van wie die is … ook niet met bovenstaande tips ben ik bang … ik weet gewoon niet wie Herman Finkers is … gek he 😉

  10. Ja, die is (en blijft) goed nietwaar?
    Hier is het fantastisch weer. 27°C vandaag zelfs. Het moet niet gekker worden.

  11. Hihi! Ik wist ‘m ook al… Leuk idee, trouwens! Ik heb er ook één voor jou:
    Gisteravond, gelachen! GE-LÁCH-EN!!! U had gisteravond moeten komen. D’r was een vrouw die had zich een hoedje gelachen en daarnaast zat d’r dochter en die had zich ook een hoedje gelachen. En een sjaaltje erbij.

    • Ja, leuk! Als kind had ik een boek en daar zei een vrouwtje altijd: Ik ben ZO geschrikken! Ik had er pijn van in mijn hoofddoekje!

  12. Wat leuk. Ik wist niet wie het was, maar de opmerking is inderdaad onsterfelijk.

    Wat ben ik blij dat mijn schoonouders zo’n mooie Bevelvoerder hebben gemaakt!

  13. Wat moet ik dan zeggen als alleenstaande?
    Vrolijke Pasen
    en
    vriendelijke groet

Geef een reactie

