Flicker


Omdat mijn foto’s niet allemaal in mijn logjes passen, heeft Sjoerd een flick’r account aangemaakt. Daar kan ik dan alle foto’s op plempen en wie ze wil zien die kan kijken, een beetje zoals Toaske deed voor ze stopte met bloggen……. Ik ga het eens even allemaal uitzoeken, maar eerst is morgen mijn KLEINKIND jarig en ik zit in Zweden. We hebben afgesproken dat ik hem morgenvroeg skype om te feliciteren. Hopelijk zijn ze beneden voor half acht, want dan is Leo er ook nog. Ze zijn nl. dol op hun ‘opa Leo’.
Hij wordt twee jaar, je zou het bijna vergeten zo goed als dat kind al praat! en zo veel als hij al kan! zeggen alle oma’s hoor!

Laatst zei ik tegen hem: “Wat heb je een mooie trui aan!” en toen zei hij: “Jij hebt ook een mooie trui aan Oma”…… Ik bedoel maar, nog geen twee!!

12 Reacties op “Flicker

  1. Jeetje een echte John Wayne in de familie! Gefeliciteerd!

  2. Gefeliciteerd Janneke!!!
    Geniet van het contact en de skype beelden…..enne ik hoop dat je hard gezongen hebt!
    Lydia

  3. Wat een heerlijk mannetje!

    Doet me denken aan mn neefje van 2… die praat ook in volzinnen. Zo wijs.

    Pas kwam ik wat later thuis en was de rest al aan het eten, ik ging bidden, dus iedereen was even stil en hij zat ook stil te wachten. Toen ik klaar was, was hij de eerste die zei: ‘Eet smakelijk tante Miek’
    Geweldig! Zelfs zuurkool smaakt dan nog goed 😉 haha

  4. Proficiat met dit heerlijke manneke.

  5. PROFICIAT met je stoere cowboy 😉

  6. Gefeliciteerd met je kleinkind!
    Mijn kleindochter van 2 jaar is ook al zo snel met praten, ze maakt hele volzinnen. Leuk is dat, van die bijdehandjes!
    ( Dat zeggen alle oma’s natuurlijk, ha-ha).
    Groet, Tineke.

  7. Gefeliciteerd met dit mooie manneke!!

    Corina

  8. Ik vind dat je dat met recht kan zeggen, want het is best bijzonder, zo’n vlugge prater! Enne… dat zal hij wel niet van een vreemde hebben, dat goed zijn in taal? 🙂
    Skype ze!

  9. Alvast van harte met kleinzoon! Prachtig kereltje.

  10. Gefeliciteerd!

    Mijn bijna tweejarige roept itt broer en zus indertijd vooral ‘e’en of twee lettergrepen ipv zinnen. Maar hij verstaat wel alles. En zijn NEE is ook heeel goed!

  11. Hiep hiep hoera!
    Ook van ons van harte gefeliciteerd met de jarige kleinzoon! Is het gelukt met skype vanmorgen?

    We zijn weer terug van een geweldige voorjaarsreis, 10 dagen zon aan de Zeeuwse kust, op een camping aan de voet van de duinen in Zoutelande. Iedereen is vol indrukken terug naar huis.

  12. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Leuk die hoed!

Geef een reactie

