Lekker weg in eigen land…


Vrienden van ons – ze wonen in Uppsala, 300 km. hier vandaan- hebben een baby gekregen! Hij werd geboren op de eerste dag dat ik in Nederland zat, dus we kunnen nu pas naar ze toe. We maken er een gezellig weekendje uit van. Als Leo zo om vijf uur thuis komt, vertrekken we naar Oxelosund, dat ligt onder Stockholm aan de kust. Daar hebben we een hotel geboekt en gaan we eten of onderweg. Dan gaan we morgen op ons gemakkie naar Uppsala op kraambezoek en dan rijden we verder naar het Noorden. We willen tot Gävle of misschien iets verder. Maandag rijden we dan weer terug naar huis en Leo gaat dinsdag weer werken. Leuk hè? Dat vinden wij nou ook.
Mijn fotocamera gaat mee en mijn computer en het boek van Harry Potter, dus jullie zien het wel volgende week.

15 Reacties op “Lekker weg in eigen land…

  1. Veel plezier!!!!!

    Welk Harry Potter boek?

    liefs!

  2. Tip, tip tip, rij een weg door het binnenland (west van Stockholm dus) terug! Een prachtig gebied tussen Gavle , hedemora, Sala en Västeras
    Veel plezier

  3. woehoe – een city tripje (min of meer dan) – veel plezier !!!

  4. Veel plezier! Geniet ervan.
    Lydia

  5. Leuk leuk leuk! Veel plezier!

  6. Leuk uitje. Veel plezier.

  7. Ohw, wow, lijkt me heerlijk. Ik wil ook een weekendjeweg. Nu, nu, nu! Ook naar het noorden. Groningen of zo…

    Veel plezier!

  8. Een fijn weekend! Geniet ervan!!!
    Een mooi uitje om je camera te testen. Ik ben benieuwd naar je foto’s.

    Wij vertrekken vandaag naar Walcheren voor twee weken, onze eerste ‘reis’ dit jaar met 20 deelnemers. We hopen op droog weer.

  9. Een heel fijn weekend toegewenst, maar dat zal zeker wel lukken, als ik zo het programma bekijk.
    Mariam, wat leuk, ik woon op walcheren en er is hier heel wat fotogenieks te zien.
    Het weer. . . . tja dat is in heel Nederland natuurlijk afwachten, toch heeft Zeeland de meeste zonuren per jaar.

  10. Fijn weekend!
    Vriendelijke groet

  11. Veel plezier! Wij hebben Nederlandse vrienden in Uppsala (nou ja, hij is Nederlands, zij is Zweedse) wij zijn er toen geweest voor hun huwelijk. Een schitterrende omgeving vonden wij het.

  12. Morgen alweer naar huis? Hoop dat het leuk geweest is.

Geef een reactie

