De dood van een kind…….


Het hoort niet, het mag niet, het kan niet. En toch gebeurt het. Een levenslustig kind van ZEVEN jaar dat min of meer van het ene moment op het andere dood is. Niet overreden, niet door een paard getrapt, geen vergif binnengekregen…….
Waarschijnlijk een zwakke plek in de lichaamsslagader …….. de wereld staat even stil. Meer woorden heb ik op het moment niet.

37 Reacties op “De dood van een kind…….

  1. verschrikkelijk. onvoorstelbaar.

  2. heel heel veel sterkte en gecondeleerd, ook voor de familie….

  3. Als ouders past het niet in het stille verwachtingspatroon dat je je kind overleeft. Dus zo’n klap komt extra hard aan. Die zullen heel veel steun nodig hebben. Gecondoleerd en heel veel sterkte met verwerken.

  4. Ach Janneke, heel veel sterkte. Ik wilde wel dat ik je even kon omhelzen, nu moet je het doen met zwarte letters. Heel heel veel sterkte hoor!

  5. Wat afschuwelijk! Het is onnatuurlijk dat een ouder zijn kind overleeft, inderdaad, het hoort niet, het mag niet.
    Ik wens jou en de familie heel veel sterkte.

  6. Moeilijk!! Niet te begrijpen,niet te plaatsen,niet te verwerken,Sterkte!!

    Corina

  7. Lieve Janneke, heel veel sterkte bij een onvoorstelbaar verlies! Woorden kunnen ons medegevoel niet uitdrukken. Gods kracht en Zegen toegewenst van ons beiden.

  8. Wat een vreselijk bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

  9. Sterkte met dit verschrikkelijke verlies

  10. Erg he Janneke! Ik wist ook niet wat ik hoorde gisteren. Echt afschuwelijk als dat je overkomt 😦

    Kende jij hem of zijn familie?

    • @Marieke, zijn moeder ken ik van voor haar geboorte! Zij is een jaar ouder dan Maarten. Ze heeft drie huizen bij mij vandaan gewoond voor haar trouwen. Verder is ze ook lid van onze kerk en ken ik haar, hem en de kinderen heeeeeel goed! We zijn allemaal compleet verslagen.

  11. wens je ze ook sterkte van mij, dat was ik vergeten te vragen gisteren

  12. Hè Janneke, dat is heftig! Sterkte ermee!
    Lydia

  13. Wat vreselijk! Heel veel sterkte!

  14. Veel sterkte Janneke! Ik kan me er zoveel bij voorstellen omdat mijn broertje overleed toen ik 3 jaar oud was. Ook zomaar dood in zijn bedje. Voor mijn ouders had het leven zijn glans verloren en altijd voelde ik als kind het verdriet.
    Liefs van Gon

  15. Zo verdrietig…. het mág inderdaad niet.

  16. Heel veel sterkte toegewenst. Cisca, Servie

  17. Oh, wat verschrikkelijk verschrikkelijk. Sterkte. Iedereen die betrokken is.

  18. Wat een verdriet, wij voelen met jullie mee. Knufzz…

  19. O nee, wat vreselijk! Als vader zijnde kan ik mij helaas voorstellen hoe dat zal voelen voor de ouders…Moet er niet aan denken! Heel veel sterkte gewenst.

  20. Wat verschrikkelijk……heel veel sterkte!

  21. O lieverd, wat een verdriet…! Onmenselijk…. Heel veel sterkte en eventjes mijn twee armen stijf om je heen!!

  22. wat erg zeg! onvoorstelbaar bijna hé… heel veel sterkte voor jou en de familie en vrienden…

  23. Verschrikkelijk!!! Wat een nachtmerrie…

  24. Vreselijk, zoiets is zo oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst Janneke. De wereld staat even stil als je zoiets hoort.
    Ik hoop dat je de ouders van die kleine tot steun kunt zijn, want voor zoiets ergs heeft een mens geen woorden.

  25. ik begrijp het het heel goed. je bent zo fier dat je een kind hebt.dan moet je het terug los laten .dat is iets dat serjuis pijn doet .ik heb in mijn familie . mijn moeder overleden dan mijn broer daar achter mijn zus daar achter weer mijn vader . ik zelf heb twee kinderen het zijn schaten . maar mijn zoon heeft ook nu iets . als daar iets mee gebuert hoeft het leven niet meer voor mij. ik kan dat dan niet meer verwerken .veel moet lieve mensen . soms doet het heel pijn

  26. Pinkieboy45

    Houd moed!!!!
    Al is het leven nog zo zwaar er is ergens nog een zonnestraal.

    Corina

  27. Heel veel sterkte!

  28. Oh.. die komt binnen. Het verliezen van een kind is iets onvoorstelbaars, ik moet er niet aan denken. Heel veel sterkte voor de familie en voor jullie.

  29. vreselijk , heel veel sterkte….

  30. Hemel. Wat een afschuwelijk bericht. Ik lees in de reacties dat je ze goed kent. Dan komt het hard aan (alsof het bericht van het overlijden van een kind ook niet hard kan aankomen, wat bazel ik toch weer).

    Heel veel sterkte lieverd, dit zal tijd kosten….

  31. Wat een vreselijk nieuws krijg kippenvel
    wat een verdriet.
    Veel sterkte
    Groetjes
    Constance
    uit Haastrecht

  32. Ik lees dit nu pas, had zo mijn eigen zorgen. Heel veel sterkte lieverd!

Geef een reactie

