+7, maar het smelt nog niet echt als sneeuw voor de zon…




hoe vind je mijn nieuwe camera?

Zoals jullie zie,dooit het van onderen weg.Je hoort dan ook water druppelen de hele tijd.
Ik kom een beetje uit mijn lethargie…

Ik heb gezaaid: tomaten, paprika’s, uien, dille, eenjarige ridderspoor en basilicum. Ik heb een 6– voor mijn test gehaald en de zon schijnt……. Wat wil je nog meer? Ik weet wel een aantal dingen op te noemen…….

13 Reacties op “+7, maar het smelt nog niet echt als sneeuw voor de zon…

  1. Het komt vast goed. De zon schijnt hier ook en dat doet ons zo goed. We kruipen allemaal uit een winterdip.
    Fijn weekend.

  2. Oh Janneke we gaan de kant van de zomer op, gaaf toch, straks lekker groente uit eigen tuin…..ik wens je toe dat de stijgende lijn zich voortzet. En over je camera, bevalt hij goed?

  3. mooie camera en kop op hè!
    Liefs, lydia

  4. Heerlijk het voorjaar komt eraan!!

    Corina

  5. Het smelt van onderen? Goh, das apart. Of niet? 😉
    Fijn weekend.

    • De bovenlaag bevat nog veel lucht en die isoleert de kou. De zware sneeuw drukt aan de onderkant het water eruit, zodoende…..

  6. Fijn, dat het voorjaar er bij jullie ook een beetje aankomt!
    Groetjes, Tineke

  7. Het goede humeur komt samen met de lente aanwaaien 🙂

  8. Dat zal wel deugd doen, dat lentegevoel na een stevige winter 😉

  9. Het is hier buiten al echt lente, de vogels zingen ’s ochtends het hoogste lied en je ruikt het voorjaar in de lucht.
    Echt weer om in de tuin te gaan rommelen.
    Hier is gelukkig geen spportje van sneeuw meer te ontdekken ( ik moet er niet aan denken zelfs)
    Maar ja Zweden is natuurlijk heel anders dan hier, je hebt er ook een paar nadeeltjes vrees ik.

  10. Jeetje, de zon moet echt nog even goed haar best doen dus…?

  11. Niet te geloven he. Hier wordt het vandaag 17 graden, en gisteren liep ik nog in Noorwegen door de sneeuw. Voor jou wel extra fijn als straks toch, langzaam maar zeker, al die sneeuw is verdwenen en alles weer groen wordt!

  12. Jullie hebben dus nog sneeuw! Dat is hier nu wel echt voorbij gelukkig. Ik vind het geel van dat hout echt prachtig, en echt zoals ik mij Zweedse huizen voorstel.

Geef een reactie

