Ladies and Gentlemen: WE ‘VE GOT ‘EM!!


Omdat mijn oude fototoestel nog in Nederland ligt en Lieke geen kans ziet om naar het postkantoor te gaan met twee zieke kinderen, omdat dat andere fototoestel kapot is en zo, vond Leo me toch wel erg zielig. Dus hebben we hem vandaag gekocht als voorschot op 8 mei…….
Ik moet het nog uitvogelen allemaal en dat ga ik morgen op mijn gemak doen. Vandaag heb ik Malmkastjes in elkaar gezet voor de slaapkamer. Verder moet ik nog achterstallig zweeds inleveren, achterstallige logjes lezen (een heleboel) en mijn boerderij op Farmville boomt……..

18 Reacties op “Ladies and Gentlemen: WE ‘VE GOT ‘EM!!

  1. Hoi Janneke, leuk om je blog te lezen. Mijn vriend en ik bereiden ons voor op emigratie naar Zweden, dus dan kom je nog eens wat tegen. We zijn ook een blog begonnen: http://www.mooiedingenuitnoorden.nl. Mocht je tips uit jouw omgeving voor ons blog, wees welkom! Groet, Hilde

  2. Oooh mooi hoor 🙂 Gaan vast hele mooie fotoos mee gemaakt worden !!

  3. Wow, Nikon er is geen betere, wat heb je voor lens, en welk type Nikon heb je? Hier krijg je geen spijt van!!

  4. Mooi!!!!!!!!

    Hier zul je vast veel plezier van hebben, maar nog een hele studie voordat je alles ervan af weet! Ben benieuwd naar je eerste foto’s!
    Ben ook benieuwd naar het type Nikon en welke lens.

  5. cool!! niet in de sneeuw laten vallen he? 😉

  6. Wat een dijk van een toestel. Daar kun je schitterende plaatjes mee schieten. Succes.

  7. Die is tenminste lekker groot, zodat hij niet zo snel kwijtraakt>:)
    Leuk truucje trouwens, ga ik ook eens proberen: De oude zooi ergens laten liggen en hopen dat mijn man medelijden krijgt:)))))

  8. Prachtig toestel zeg, daar ga je nog veelplezier aan beleven.

  9. Wow, wat een gave camera. Succes met uitvogelen en je moet dan echt een cursus gaan doen hoor. Anders gebruik je maar een fractie van de mogelijkheden.

  10. Wij hebben ook een Nikon. Erg gaaf toestel!!!

  11. Yeah! Schitterend! Ben bliij voor je! Maar hè, adel verplicht: ik verwacht nu wel hele mooie foto’s hier in de toekomst!

  12. Ik heb een Nikon D3100 met een Nikkor lens 18-105. Ik ben alles aan het bestuderen. Foto’s moeten nog even wachten. Ik heb vandaag 2 aanrijdingen gehad, allebei mijn schukd als je daarvan kan spreken. Logje volgt. Ik ben even niet in de stemming, hoop gezeur. Jullie horen het wel……

  13. J zegt tegen J: pas goed op jezelf lief mens!! That’s an order! 😉 xx

  14. Kijk je wel uit!!!!

    Corina

Geef een reactie

