Daar ben ik nu al die tijd bang voor geweest!


Ik moet naar school vandaag, maar ik kan mijn rooster niet vinden! Ik ben nog niet geweest sinds voor Mexico. Toen we terugkwamen was het Kerstvakantie. Toen school weer begon, was Lieke hier en ging ik naar Nederland. Ik weet nog dat ik mijn rooster zorgvuldig opborg en nu kan ik het niet vinden! Bovendien heb ik mijn fototoestel in Nederland laten liggen. Nu heb ik een stekkertje, maar geen fototoestel. Ik hoop dat Lieke het een beetje pronto oppstuurt. Het is nogal moeilijk voor haar om met een pakje naar het postkantoor te gaan. Het is hier wel heerlijk weer en echt veeeeeel lichter dan in Nederland. Het dooit een graad of drie, maar er ligt ook nog aardig wat sneeuw. Er schijnt een waterig zonnetje. maar het schijnt naar binnen! Ik snak ernaar om naar buiten te gaan, maar eerst wil ik weten hoe laat ik op school moet zijn…… wordt vervolgd.

20 Reacties op “Daar ben ik nu al die tijd bang voor geweest!

  1. Ach help, ik dacht eerst dat je het over een droom had. Ik heb namelijk vaak een soortgelijke droom gehad, dat ik weer naar school ging maar geen rooster had. Hebben ze geen website waar het rooster op staat?
    succes met alles en hopelijk heb je gauw je camera terug!

  2. Gebruik voorlopig je andere toestel en laat Lieke de foto’s uit Nederland eenvoudig opsturen via https://www.wetransfer.com/
    Welkom terug! 🙂

  3. Ha je bent weer thuis!! Succes met je zoektocht!!

  4. O jee zoeken, zoeken, zoeken.
    Ik ken dat, iets opberen omdat het zo belangrijk is en dat een plek vinden die je vervolgens niet meer terug kan vinden!

    Succes met zoeken!

  5. Dat is wat iedereen wel eens heeft iets opbergen en later niet meer weten waar. Ik heb laats naar een tegoedbon gezocht van de dierenzaak waar we maar 2x p.j. naar toe gaan . We hebben alweer beestenvoer gekocht maar de bon is nog steeds niet boven water. Nu heb ik een zijkant van een kast tot prikbord gepromoveerd en daar hang ik alles aan. Sucses met zoeken en met school. Gr. Cisca, Servie

  6. Ah, ik zie dat jij – net als ik – lijdt aan het syndroom van ik-leg-het-hier-neer-want-dit-is-een-handig-plekje. Gelukkig vond ik mijn paspoort en rijbewijs terug; helaas wel nét nadat ik het hele spul als vermist had opgegeven 😉

    Succes met zoeken!

  7. klinkt inderdaad als een droom, dat soort dingen droom ik altijd (meestal over studies die ik al honderd jaar geleden heb afgerond)

    Sterkte!

  8. hoi, je bent er weer! alsof je nooit weg was van internet!Herkenbare berichten over apparaten en snoertjes. Ze bepalen ons leven……

  9. Nu,dan kan ik je wel een hand geven,wat dat opruimen betreft. Ik heb nl mijn husbands portomonnee weggelegd en kan hem ook niet vinden. Superdom en we moeten ander license platen hebben…
    Groetjes en succes met zoeken. Heb je geen phone # van een klasgenoot??
    Wilma

  10. Fijn dat je er weer bent!
    Echt weer een actie of twee voor jou!
    Succes met zoeken…..kijk op de meest logische plekken waarvan je denkt dat het daar niet ligt……meestal vind je het dan!
    Lydia

  11. Oh, oh…. dat wordt te laat komen…. Neem maar een mooie appel mee voor de juf, dan wordt ze misschien niet zo boos! 😉

  12. Oh, je bent weer lekker drukkig dus. Fijn dat je weer veilig thuis bent? Was je nog op tijd op school?

  13. Net als Karien dacht ik dat je een droom beschreef! Ik hoop dat je op tijd was…was het leuk weer terug?

  14. als je het weer gevonden hebt, even onder de scanner leggen en opslaan op de computer, nu misschien iemand bellen of ze het rooster even naar je wil mailen?

    sterkte!

  15. Nou, ik heb mijn rooster gevonden, maar ik was te laat voor school, veel te laat. Dus nu ga ik woensdag gewoon met frisse moed beginnen. Ik heb gisteren een deense film met zweedse ondertiteling gezien en ik kon hem helemaal begrijpen!

  16. Wat goed!!

    Corina

  17. En waar lag het nu?
    Want dat willen wij wel weten, ik wil wedden dat iedereen hier allerlei plekjes heeft bedacht waar je het gestopt had kunnen hebben! Ik tenminste wel, van handschoenenvakje in de auto tot aan je vriesvak.

    • Nou, het was heel simpel: Ik had het op de hoek van het bureau gelegd en Leo had het 1 plaats naar binnen geschoven en er iets van pensioen neergelegd en ik dacht dat alletwee die stapels over pensioen gingen…… Ik moest me vanmorgen eerst gaan melden of ik nog wel mocht komen. Degene waar ik me moest melden, wist nergens van en zei dat ik met de leerkracht moest praten (waar ik net vandaan kwam). Toen heb ik maar gezegd dat het goed was en mocht ik binnen.

  18. haha dus toch een beetje op het matje bij de rector moeten komen. Je kan weer met frisse moed beginnen .En lekker dat je voor je zelf merkt dat het Zweeds lezen steeds beter gaat.

  19. Kijk als ze het van elkaar niet weten, of je wel terug mag komen, dan is het simpel, natuurlijk mag dat.
    Het doet me denken aan heel vroeger, dat wanneer ik iets aan mijn moeder vroeg, ze als antwoord gaf ; “Als je vader het goed vindt, vind ik het ook goed”
    Mijn vader zei hetzelfde ( de personen omgekeerd natuurlijk), dus dan dacht ik nou dan is het goed, ik mag. . . .

    Knap hoor dat je al een ondertitelde film kan meelezen en begrijpen, petje af !

    En dingen zo goed opbergen dat ze kwijt raken, dat heb ik ook wel eens. Soms is het zo erg dat ik het pas na een verhuizing weer terugvind.

Geef een reactie

