Nu begrijp ik waarom ik nooit eerder een blog ben begonnen…..


Toen ik nog in het ‘volle’ leven stond, had ik er geen tijd voor gehad! Mijn bewondering voor de mensen met kleine kinderen die ook nog tijd hebben om te loggen is tot grote hoogte gestegen…….. Bedankt Rapunzel, Joeltje, meisjesmama, kleine kikkertje Eva (vertelt), Teunie, Mammalien en dan ben ik er natuurlijk een heleboel vergeten…….. Ik ben ondergedoken in de kleinkinderen. Er is er een ziek hier en ik pas dus op, dan kan mijn dochter naar het werk. Met een andere ging ik pannenkoeken eten, maar hij kondigde aan dat hij boterhammen wilde en heeft vervolgens heerlijk een half uur stokbroodjes besmeerd met kruidenboter en tapenade (hij kan sinds twee weken smeren)en dat vervolgens allemaal heerlijk opgepeuzeld. Hij heeft om zijn vader een plezier te doen, welgeteld 1 hapje van zijn pannenkoek genomen! Het stekkertje van mijn fototoestel is thuis gebleven hoop ik, dus ik kan er geen foto’s op zetten… De komende dagen heb ik ab so luut geen tijd om maar zelfs over een logje na te denken. Waarschijnlijk horen jullie pas maandag weer van me vanaf de keukentafel in Zweden. Tot dan…….

13 Reacties op “Nu begrijp ik waarom ik nooit eerder een blog ben begonnen…..

  1. geniet er maar lekker van !

  2. Ik heb ook veel bewondering voor vrouwen die werken met kleine kinderen. Ik ben pas begonnen toen mijn jongste naar de middelbare school ging en vond het zelfs toen al druk. Maar nu als ik dan zie dat iemand werkt met 3 kleine kinderen…..pfff.
    En ja kleinkinderen zijn natuurlijk verschrikkelijk leuk. En dan valt het bloggen even weg.
    Pech voor ons, we zien je wel weer als je in Zweden bent.

  3. Genieten! En wij genieten later wel weer van je logjes hoor:)

  4. geniet van je kleinkinderen dat is veel belangrijker dan blogjes voor ons te schrijven. Wij wachten wel tot je alle verhalen verzameld heb, Gr. Cisca, Servie

  5. Gezellige tijd gewenst met je kleinkinderen!

  6. Hèhè, snap je nu waarom ik er niet aan begin. Mailen vind ik genoeg en af jou blog lezen en soms zijdelings van een ander is echt genoeg!
    Geniet nog maar lekker van je kids en klein kids! 🙂
    Liefs, Lydia

  7. Rap gaat rustig achterover zitten tot er weer een logje oppikt vanuit Zweden…geniet van je kleinkinderen!

  8. Haha, je het ids afzien hoor, bloggen als je jonge kinderen hebt. Maar je hebt wél veel stof om over te bloggen!

    Geniet van de kleintjes!

  9. Geniet van je kleinkinderen.

  10. Geniet lekker van je kleinkinderen en laat de blog, de blog. Ik zal over een paar weken waarschijnlijk ook wat minder tijd hebben, want mijn dochter heeft een nieuw huurhuis gekregen dus dat wordt, schilderen , behangen, vloeren leggen, soppen, gordijnen naaien en meer van dat soort dingen. Misschien tussendoor ook nog af en toe aan de pc en wat rondkijken. Maar dat zullen we dan wel weer zien.

  11. Hahaha zou dat echt zo zijn? Ik ben helemaal niet eens zo veel tijd kwijt met bloggen en vaak doe ik het als de meiden in bed liggen of als ze op school zijn. Of als ze een vriendinnetje te spelen hebben.
    Tot maandag!

  12. Drukte, drukte…. Pffftttt… ik weet het nog als de dag van gisteren!

Geef een reactie

