wraak op de telecomondernemer…..


Van een min of meer anonieme bloglezeres kreeg ik een mailtje met een youtube-verwijzing. Ik heb het gezien en ik heb zitten schateren. Graag wil ik jullie laten meegenieten:

KLIKKLIKKLIK
Dank je wel Plofje!

Ga er even voor zitten: Mijn stapeltje aanmaningen van Lindorff die namens T-Mobile mijn zogenaamde schuld moet innen, groeit gestaag. We doen er niets mee voorlopig……

10 Reacties op “wraak op de telecomondernemer…..

  1. hihi, ja, hilarisch he?
    tot nog toe al elke week een klepper van formaat in de uitzending.
    YouTube maar eens met zoekterm “basta” en “neveneffecten”.
    dankzij hen zijn nu ook de idiote belspelletjes hier opgedoekt!

  2. Hallo Janneke

    Je bent nu in Nederland, dus grote kans dat je dit al gelezen hebt.

    http://www.telegraaf.nl/overgeld/experts/harriejanvannunen/8832682/__Goed_nieuws_voor_beller_met_negatieve_BKR-registratie__.html?sn=overgeld

    Veel plezier nog!

    gr.Ellen

    • @Ellen:Nou, ik had het niet gelezen, maar dat is goed nieuws! Laat ze maar mooi de rambam krijgen. Ik zie het wel als ik terugkom ooit. Grote kans dat we niet eens een hypotheek nemen, maar contant kunnen betalen tegen die tijd…….

  3. Plofje??? Ik????? Anoniem????

  4. Nee, niet jij, maar ik!
    Geweldig hoe ze die arme Matthieu aan de lijn houden. Het moet heel frustrerend voor hem zijn geweest. Had hij maar niet bij Mobistar moeten gaan werken.

    • O, nou snap ik het. We waren allebei op hetzelfde idee gekomen. Het filmpje had ik op een ander weblog gezien en het aan Janneke gemaild. Bewijst des te meer hoe ontzettend leuk dat filmpje is!! Hier thuis hebben ze er ook allemaal van genoten (en dat zijn er bij de Achterbergen een heleboel:-)

      • Ohhh, nu snap ik het ook. Grappig. De vlek gaat sneller dan gedacht.
        Het filmpje van de Sabam-controleur is ook heel leuk. Die Belgen kunnen toch wel hilarisch zijn.

  5. Oh, 10 minuten met vier spelende kleuters is wat lang om te gaan zitten kijken. GEloof meteen dat het erg grappig is.

  6. Briljant!!!!

  7. Die Plofje toch (*knipoogtnaarPlofje*)….hier is zij goed in!

    Ik vind het wel enorm triest om te lezen dat je administratieve geneuzel nog steeds maar niet opgelost wil worden!

Geef een reactie

