Alweer een doorgebogen serredak……. en het blijft maar sneeuwen.


Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

22 Reacties op “Alweer een doorgebogen serredak……. en het blijft maar sneeuwen.

  1. oooh dit lijkt op vorig jaar?????

    sjonge wat een sneeuw zeg, hier scheen gelukkig vandaag de zon (maar alle sneeuw is nog niet weg hoor)

  2. Zo dan! Zo blijf je bezig!
    Succes ermee!

  3. Wonderlijk dat zulke lichte sneeuwvlokken bij elkaar zo’n enorm gewicht hebben.

  4. Ht blijft voorlopig ook nog wel sneeuwen, want alle wolken die ik zie stuur ik terug naar het Noorden (of door naar het noorden) ik ben het zal, al die sneeuw hierzo! 😀

  5. Sterkte!, bij ons was het dak van het schuurtje doorgebogen door de sneeuw, manlief kon het na veel geschep gelukkig weer terugbuigen…

  6. bij ons oma staat er ’n stut onder.

    die hadden we er al onder gezet
    voor de sneeuwval…

  7. Heb je gewoon de foto’s van vorig jaar gepakt? 😉

    Hier is bijna alles weg. Behalve de grote hopen geruimde sneeuw.

  8. mijn god wat een toestand , zou er bang van worden

  9. Bizar, hier is het al weer bijna lente! 😉

  10. oh hmm dara ben ik dan weer niet jaloers op… het lijkt me maar ene koud karweitje?

  11. ai ai, dat is minder …

  12. en dan te bedenken dat de winter pas is begonnen, keep smiling!

  13. Ai ai ai, dat is allemaal minder. Wat een werk lijkt me dat allemaal. Hier is het gelukkig bijna weg, alleen nog een paar kleine hopen sneeuw zijn nog te vinden. Zaterdag 10 graden en dan is het allemaal weg.

  14. Hallo baasbraal. Bedankt voor je reactie op mijn site. Ik wil je even laten weten dat als je weer taalfouten tegen komt, gewoon aan geven. Daar leer ik van.Ik heb Dyslexie dus er gaat nog weel eens wat mis.

  15. Zo, daar ligt nogal een beetje! Vandaag de andere helft geschept?

  16. Hoewel het heel veel ongemak geeft,vind ik het toch een mooier gezicht als die rookwolk van gister!!!
    Sterkte met sneeuwruimen!!

    Corina

  17. Sneeuw ziet er prachtig uit maar verder. . . . nee dank u. Sterkte met het ruimen, dat zal deze winter misschien nog wel een keer gaan moeten daarboven bij jou.

  18. Oei oei wat een sneeuw zeg. Het ziet er heel mooi uit maar ik blij dat er hier dan niks lag.(al heb ik wel lopen roepen ik wil ook sneeuw)

    Maar je vroeg over de andere site speciaal over de heren. Als je me prive een mailadres stuurd kan ik je uitnodigen.

    Wil je nog een hele fijne donder wensen en hopelijk gaat het bij jullie ook snel dooien.

  19. Het is oh zo mooi; maar het levert indrdaad ook veel ongemakken op.

    Geen autosleutels meer verliezen dit jaar he!

  20. Allemensen…. wat een sneeuw! Heb je nu schade ook dan?

    • @Wondelgijn: Nee, alleen de balken bogen gevaarlijk door. Vandaag ging de deur er net weer onderdoor! Er is echter een stuk waar we niet bij kunnen zonder op het dak te moeten klimmen. Wij durven dat geen van tweeën meer. Vorig jaar heeft Jessica het gedaan, maar die heeft nu een baby en het druk….. Volgend jaar kopen we stutten om de balken van onderen te stutten, hebben we al bedacht.

  21. Jeetje mina, gosh, ik ben zo blij dat het hier weg is nu! Hoop ook dat het zo blijft!

    XXX

Geef een reactie

