En ik gebrúík hem ook echt!


KLIKKLIKKLIK!!!!

'taartjes' van badschuim



23 Reacties op “En ik gebrúík hem ook echt!

  1. Nu ben ik “kappersblonTT”maar is dit een manier om restjes zeep op te maken?

    Corina

  2. Ik ben net als Corina…….kappersblond maar ook nog eens van mezelf, dus ehm….mogen we wat woorden bij woordeloze woensdag? Please!

  3. Ooohh…wat leuk…Jij hebt hem ja….
    Veel sopplezier…
    Margot

  4. Ja hallo Margot, joehoe…..mogen wij ook even weten wat het is?

  5. 🙂 please….

  6. @corina, @JC: Boven de foto’s staat klikklikklik. Als je daar op drukt, kom je bij de voorgeschiedenis……..

  7. Wat een bijzonder apparaat!

  8. Hmm, link werkt niet. Maar lekker dat bad. Jongste zat er net ook nog in.

  9. Ken hem nog van de Sunlight zeep die mijn moeder erin deed. De link bovenaan werkt niet, maar door deze klopper op Zouthout, ontdekte ik je blog!

  10. jaja, de bewijzen zijn er 🙂 en wat een leuke taartzeepjes 😉

  11. Hé hé,dank je wel voor je woorden bij deze foto’s,nu begrijp ik het. Leuk zeg!!

    Corina

    • We moesten wel lang wachten tot jouw vermoeden werd bevestigd niet dan Corina?? Baasbraal die een beetje stommertje speelt elke woensdag….niet werkende link…….en dan met zulke antiek dingen, tss…….. woordeloze woensdag………..;-)

      Baasbraal: hoest met Leo trouwens?

  12. Nou meiden, mijn diepste, nederigste excuses (door het stof, door het stof). Vinnik nou een maal leuk, een beetje stommetje spelen……….. Ik heb de link hersteld.

  13. Trouwens, dat je link niet werkte, dacht dat het aan de nieuwe laptop lag, dus daar was ik nog niet achter, maar je actie fototoestel en kloppen vind ik wel super….zomaar twee dingen tegelijk….ging je niet kloppen met je fototoestel???
    Lydia

  14. De gekleurde stukjes zeep herkende ik niet.
    Klodders groene zeep en goed kloppen herinner ik mij wel.
    En hoe heet dat zware blok zeep ook al weer.
    Mooie foto’s en mooi blogs, ze geven weer leuke herinneringen.
    Vriendelijke nieuwjaarsgroet uit Amsterdam-ZuidOost

  15. JC,Ja BaasBraal vraagt soms wel geduld zeg.
    Ben ik soep aan het koken,ben ik de afwas te doen,puter natuurlijk bezet door de kinderen en mijn lap ingepikt ook nog,dus mijn gedachtenmolentje draaien wel.Maar nu weet ik het!!
    Zelf heb ik er geen herinneringen aan.
    Mijn enige jeugdherinnering aan zeep is sunlight zeep,kennen jullie dat?

    Corina

  16. Ik had dan ook niet anders verwacht, leuk dat je het ons ook laat zien, hahahaha

    Geweldig!

    XXX

  17. Leuk Janneke!!
    Zat hier nogwat over na te denken en toen kwamen opeens die beelden terug van een wasteil,een zinken geval en een wasbord.

    Corina

  18. redactie@hoekschewaardmagazine.nl

    Dag Janneke,
    Kreeg je blog adres via Willy. Ik opende naast mijn blog http://www.dorpsspot.blogspot.com ook nog een blog voor wat betreft Carl Larsson. Wellicht heb je interesse om er iets van te volgen. Ga straks je blog verder lezen, want je hebt er een hoop tekst op staan, maar ben wel nieuwsgierig!
    Wens je een fijne jaarwisseling en voor jou en je dierbaren een goed en gezond 2011!
    Lieve groet, Marja

    • Wat leuk dat jij ook over Carl Larsson schrijft! In Linköping is een soort openluchtmuseum(in feite hebben ze de oude huizen in het centrum verplaatst op diepladers en dat is nu he tmuseum) en daar is ook het huis van de jongste dochter van hem en ik heb dus enige tijd geleden op hem gegoogled…… Ik heb even op je site gekeken, leuk!

  19. Wat een gaaf apparaat….erg effectief!

Geef een reactie

