Het Laatste Huiselijke Huis


Uit Wikipedia: “In De Hobbit verblijft Bilbo Balings korte tijd in Imladris (dat in dit boek Het Laatste Huiselijke Huis wordt genoemd) als hij met de Dwergen op weg is naar de Eenzame Berg, en nogmaals als hij met Gandalf op de terugweg is naar de Gouw”.

21 Reacties op “Het Laatste Huiselijke Huis

  1. Prachtig.

    In de biografie van de schrijver Tolkien staat een mooie anekdote over het woord kelderdeur.

    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

  2. Mooi zo, je zou er een heel kerstverhaal bij kunnen maken.

    Het was winter in Zweden, de sneeuw lag hoog opgewaaid op het land, de mensen probeerden zich warm te houden.
    In de verte scheen een warm licht in deze koude verstilde wereld. Dichterbij gekomen. . . . .

    Nu mag je het zelf verder verzinnen, ik moet mijn auto uit gaan graven en kijken of ik de wijk hier uit kom. Als dat gaat kom ik op wegen waar er geschoven en gestrooid is, lukt het me niet , dan geen asiel vandaag en dan moeten de anderen ietske harder poetsen.
    Fijne woensdag gewenst.

  3. Ooh ja prachtige plaatjes!!

  4. Prachtige foto’s alleen die tekst, woordeloze woensdag? 😉

    XXX

  5. Het ziet er wel erg sfeervol uit.

  6. het zit er wel heel sprookjesachtig uit!

  7. Wow, wat mooi!

  8. hé, dat is het helemaal 😉

  9. sprookjesachtig mooi daar, vooral op de foto…

  10. Heel mooi is het daar hoor! Straalt zoveel rust uit

  11. Wat een mooie plaatjes zeg! Ze stralen een gevoel van warmte en vrede uit.

  12. Normaal ben ik niet zo’n sneeuwmens maar dit ziet er wel heel mooi uit. En idd je kunt hier de prachtigste verhalen bij bedenken.

  13. Wat een gave foto’s, je woont echt sprookjesachtig…

  14. Mooi hoor! Geniet er nog van, vooral met deze dagen!!

  15. Ruilen? Ik wilde vorige week nog voor twee weken in het hol van een beer, lekker alleen dan zonder beer,….maar als ik jou huis zie…teken ik daar voor voor twee weken dan, hè!
    Mooi, hoor!
    Lydia

  16. Ik ga je volgen Janneke. (boe, klinkt eigenlijk best bedreigend…)

  17. Heel mooi en ook mijn gedachten slaan op hol..

    Corina

  18. Wat jammer! ik krijg de slideshow niet aan de praat en daar baal ik enorm van!

    Ik wens je hele fijne feestdagen daar in het hoge noorden. Ik reageer niet heel vaak, de laatste tijd (ik heb het zo druk), maar je bent wel in mijn gedachten en elke keer als er iets speelt met Wijzemans denk ik aan jou (en overleden N.)…..jullie hebben me enorm geholpen met Wijzemans….

  19. Fijne kerstdagen !!!….geniet …..liefs van mij……..dikke kerstknuffel……

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

Geef een reactie

