Afscheid….Welkom….




13 Reacties op “Afscheid….Welkom….

  1. Goede reis! Hoe is het met het hoesten?
    Passen jullie goed op jezelf met het temperatuurverschil die je tegemoet gaat?

  2. Ik denk dat het temperatuurverschil je zal tegenvallen, pas maar goed op nu je al niet helemaal in orde bent. Hoe ist met de hoest nu?

  3. Wat een verschil zeg! Succes zal ik maar zeggen.

  4. Van + naar – ?

  5. woooooooooow, een wereld van verschil….ga je nu lekker opknappen? Lydia

  6. van zon naar sneeuw!!! geniet van beide!

  7. jeetje wat een verschil, ik hoop dat je de warmte nog een tijdje meedraagt!

  8. Snel van het hoesten afkomen hoor!!

    Corina

  9. Een wereld van verschil! Ben je beter?

    Jullie zijn vast de bruinste mensen in jullie woonplaats!

  10. Ik zou rechtsomkeert maken:-)

  11. haha en dande mensen in Nederland om een witte kerst zeuren dan is Zweden een heel ander verhaal

  12. hahahaha het contrast kan niet groter, ik zou nu wel in zeeland willen zijn of in Australië en als hier de lente weer start, kom ik weer terug, als ze daar de herfst in gaan 😉

    Welcome home?

    XXX

  13. Kijk uit naar je nieuwe bericht Janneke. Welkom in Zweden, je valt weer met je neus in de boter, of liever gezegd een nieuwe berg sneeuw. Hier tenminste en bij jou ook denk ik zo als ik de berichten op tv zag. Het is gelukkig niet koud. Hier in Jämtland is het maar net onder nul. Zal wel snel veranderen………..

Geef een reactie

