O, ik geëmanxipeerde vrouw, o, ik voorvechtser van de rechten van de vrouw…..


ben naar Mexico-city gevlogen en heb mijn lot in de handen van mijn man gelegd en hij heeft de leiding overgenomen en het is goed zo.. We zijn naar de luchtvaardocter gegaan en nu heb ik een penincillinekuur en een ontstekingsremmer en we zitten in de tropen, heerlijk! Ik ben al aan het opknappen. Ik slaap en slik medicijnen en maak kleine wandelingetjes en mijn man zegt dat ik nu moet afsluiten en ik gehoorzaam……

14 Reacties op “O, ik geëmanxipeerde vrouw, o, ik voorvechtser van de rechten van de vrouw…..

  1. Lieve Janneke,
    Fijn dat Leo nu de touwtjes in handen heeft en goed voor je zorgt. Pas goed op jezelf en luister naar Leo!
    Van harte beterschap!

  2. Gelukkig dat je al aan het opknappen bent, Leo heeft gelijk, nu alleen maar lekker uitrusten en genieten. Heel veel beterschap gewenst meis. Geemancipeerd of niet , het kan heerlijk zijn om je zo af en toe te laten verwennen, door je man. (de alt-optie voor het trema op de tweede e werkt niet)

  3. Tja, soms is dat toch het beste… fijn dat het de geode kant uitgaat nu!

  4. Sterkte en beterschap!
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

  5. O, gij geëmancipeerde vrouw, o, gij voorvechtser van de rechten van de vrouw, o, wat hebt gij een verstandige man en o, wat zijt gij volgzaam. 😉

  6. Wat een man……enne wat ben jij volgzaam….goedzo….
    knap maar lekker op…..liefs, Lydia

  7. Mooi zo een verstandige man. Ik ben trouwens niet geëmancipeerd, zou ook eens een thema zijn voor ons 2 Janneke:))

  8. Beter ware het om reeds 30 jaar geleden te beginnen met gehoorzamen. Maar ja, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, haha… 😉
    (Beterschap!)

  9. Laat maar even lekker voor je zorgen!! Beterschap!

  10. heeel veel beterschap – en tussen haakjes – hij heeft gelijk – déze keer 😉

  11. Komt Leo mss uit de “Balkan” daar kunnen de mannen nl net zo “alles regelen voor hun vrouw” LOL; Ik merk tenminste dat die van mij na 38 jaar in Nederland heeft gewoond nu met verschillende dingen probeert de touwtjes in handen te krijgen, maar ik ben er op voorbedacht dus tot nog toe lukt het hem niet. Goed te lezen dat je weer opknapt maar penicilline is nogal heftig zeg was het toch een longontsteking? Gr. Cisca, Servie

    • Nou opknappen is een groot woord hoor! Ik zet er net weer helemaal doorheen. Ik heb de HELE NACHT niet geslapen. Ieder twintig minuten kreeg ik een enorme hoestbui, Ik ben zo moe, zo moe. Ik durf niet te gaan slapen. Leo is ook een uur of drie wakker geweest en ligt nu net een uurtje te slapen, ik durf gewoon niet! Zolang ik rechtop blijf zitten gaat het nog, maar als ik zittend probeer te slapen krijg ik pijn in mijn rug……

  12. achachach… ik zeg het nog maar eens: zo VERVELEND om ziek te zijn, maar gelukkig ben je nu iig bij Leo. Nog maar eens een load beterschap jouw kant op. kram Jezz

  13. Ik stuur je een voorzichtige beterschap knuffel!!

    Corina

Geef een reactie

