Zo ziek als een hond…


Geen fut om te loggen, ik ben doodmoe. Iedere tien minuten ongeveer krijg ik een hoestbui. En dat terwijl ik zulke leuke dingen heb gedaan tussendoor. Vanmorgen ben ik naar een leefgemeenschap geweest.Later meer daarover….. Tussendoor heb ik geslapen en daarna was het mijn laatste middag op school. Overladen met cadeautjes, gekust en gekroond enz. Morgen vlieg ik gelukkig naar Leo en dan kan ik slapen en zonnen en hoef ik niet meer na te denken…………
Julllie hebben zeker vier logjes te goed met foto’s en sappige Mexicaanse verhalen, later………

13 Reacties op “Zo ziek als een hond…

  1. ik hoop zo dat je snel opknapt….hou je haaks, Lydia

  2. Ach, lees nu pas dat je ziek bent. God bedring, hoop dat je nog even kunt genieten van je laatste dagen daar.

  3. Ik hoop dat je toch nog wat kunt genieten van je laatste rustige dagen tijdens deze reis.
    Ik wens je van harte beterschap toe, wees wel een beetje voorzichtig met jezelf, bedenk dat er op deze wereld maar eentje van bestaat.

  4. O bah, wat jammer voor je. Heel veel snelle beterschap!

  5. Gets, wat vervelend. Knap maar snel weer op!

  6. Wat vervelend, dat je ziek geworden bent, hopelijk kun je de laatste dagen nog genieten samen met Leo. Pas goed op jezelf!

  7. Die Mexicaanse griep zal het niet zijn toch? 😉
    Beterschap!

  8. Heel veel beterschap lieve Janneke!!

  9. Beterschap!

    Corina

  10. Beterschap hoor! Ziek zijn komt nooit uit!

  11. Oh arme jij! Dat klinkt afschuwelijk!

    Ik hoop zo dat je heel snel opknapt..dikke knuf van mij!

  12. Beterschap, hoop voor je dat het echt geen longontsteking is. En dat je toch nog een beetje kan genieten van je vakantie in Mexico. Gr. Cisca, Servie

Geef een reactie

