Verschrikkelijke nacht…..


Nou, ik hoop van harte dat ik geen longontsteking heb! Ik ben blij dat het min of meer ochtend is. Ik heb vannacht voornamelijk rechtop geslapen. Mijn keel en bovenste luchtwegen zijn bedekt met gemalen scheermesjes. Ik heb hoofdpijn en spierpijn van het hoesten of toch een longontsteking. Ik ga maar eens een lang bad nemen. Vandaag word ik om half negen opgehaald en vanmorgen gaan we naar een leefgemeenschap met autistische mensen, ongeveer een uur buiten Hermosillo. Kan ik nog een uurtje slapen in de auto. Het is de laatste dag, dus vanmiddag worden nog even de puntjes op de i gezet op school en krijg ik die jongen van buiten nog even te zien. Ik dacht achteraf: Hij lijkt op Joran van der Sloot! Zou Joran ook autistisch zijn?
Dan is het afgelopen en vlieg ik terug naar Lee. Nog even een paar dagen zon inademen en dan weer terug naar de kou en de sneeuw….. Het is in Zweden niet boven nul geweest sinds we zijn weggegaan en het heeft er nog meer gesneeuwd. Ik verheug me er op! Gisteren lag ik buiten bij het zwembad en 30 gr. naar kerstliedjes te luisteren, dat is echt wel raar……

10 Reacties op “Verschrikkelijke nacht…..

  1. Jeetje, misschien ben je wel ziek geworden van juist die temperatuursovergang. Veel (licht gezoete) citroenlimonade drinken!! Lekker tegen keelpijn en goed tegen de dorst en je zweet er lekker van!
    Probeer nog even van de laatste dagen te genieten!

  2. Wat vervelend dat je daar net ziek bent geworden. Het lijkt mij ook fantastisch om met autistische mensen te werken. En inderdaad, de overgang is natuurlijk wel erg groot, eigenlijk geen wonder dat je ziek bent geworden.
    Beterschap en hopelijk kun je de laatste dagen nog genieten van alles.

  3. Oh wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter. En dan straks van 30°C naar -10°C of zoiets. Daar zou je ook nog ziek van kunnen worden.

  4. Nou ik hoop oprecht dat je het mis hebt met je longontsteking. Heel veel beterschap. Wij vertrekken morgenochtend richting Zweden. 3x700km. We hopen dat de wegen goed zijn en we maandag laat in de middag aankomen in Hoting. Ik verheug me er ook erg op er te zijn!
    Alvast een heel goede reis Janneke.

  5. Äsch då! (O jee) bah, wat vervelend, ziek zijn op vakantie waar je ook nog eens moet werken (of andersom). Lycka till!!!!

  6. by the way LEKKERE ERWTENSOEP op!! En Max is voor het eerst boven zijn geboortegewicht. 3950 g

  7. nou beterschap dan maar! hoop dat je kan genieten van je laatste daagjes met Leo, en dan zwemmen in de sneeuw
    Lydia

    • Voorlopig kijk ik alleen maar uit naar die paar dagen met Leo om te kunnen SLAPEN!! Ik was om kwart over twaalf thuis van mijn uitstapje en ik heb geslapen tot half dire, Nu word ik zometeen opgehaald voor mij laatste middag ASPANA…….

  8. Hopelijk gaat het beter met je. Pak je rust voor je terug gaat reizen. Ik wens je nog een paar goede dagen zonder al te veel lichamelijk ongemak.

Geef een reactie

