Het schijnt niet te mogen……


Vanmiddag heb ik vrij genomen om lekker te zwemmen en een beetje de toerist uit te hangen. Gisteren begon het al met keelpijn en een gemene hoest en langzaam maar zeker werd het erger. Ik had medicijnen gekregen, zuigtabletten en ik moet zeggen dat die wel helpen. Vanmorgen werd ik om 7 uur wakker en ik dacht: “Ik kan mijn bed niet uit, ik ben ziek” Toen heb ik zo’n zuigtablet genomen en heb nog vijf kwartier geslapen. Daarna kon ik naar de school. Ik heb me vanmorgen koest gehouden en wat materiaaladviezen gegeven. Nu ben ik bij mijn hotel en het is 30 graden. Ik ga in ieder geval in de zon zitten en ik heb mijn badpak aan onder mijn kleren. Als ik me te ziek voel, ga ik alleen langs het zwembad liggen in de schaduw…….. Hasta Mañana!

Om vijf uur kwam ik van het zwembad vandaan. Heerlijk gestoofd heb ik, niet gezwommen. Ik had geen zin! Toen ik een kind was en het mooi weer was, gingen we met zijn allen zwemmen, mijn oma niet. “Ik heb geen zin om te zwemmen” zei ze. Met grote ogen keek ik haar aan! Hoe kan dat nou? Geen zin in zwemmen! “Dan moet je wel heel oud en zielig zijn als je geen zin hebt om te zwemmen” dacht ik. En nu was daar het moment. En toch ben ik niet oud en zielig. Ik had gewoon geen ZIN. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog steeds een beetje ziek ben, maar de zon en de rust hebben echt goedgedaan. Fotootje?

Mijn schaduw ligt al, nu ik nog...

8 Reacties op “Het schijnt niet te mogen……

  1. Wat is dat toch met dat zwembad? Ik wens je beterschap en hoop dat je morgen weer beter bent.

  2. Beterschap, hier is het niet anders, met kelen en oren!
    Vond het leuk je even te horen. alleen was de verbinding slecht.
    Lydia

  3. Mooi om zo terug te kijken naar je ervaringen als kind. Fijn dat je goed je rust kunt nemen.

  4. Ach ach! Nou, dan moeten we maar in Linköping naar het zwembad. Nu kan het!
    Beterschap!! kram Jezz

  5. tsss, niet zwemmen ?!? ’t is dat je wat ziekjes bent, anders kan het gewoon niet 😉

  6. Hahaha, mijn schaduw ligt al!

Geef een reactie

