De wekker staat op half vijf…..


We gaan gewoon morgenochtend. Ik hoop wel dat het vannacht niet te hard gaat sneeuwen, anders moeten we eerst sneeuwruimen. We gaan extra vroeg, zodat we op ons gemak alles kunnen uitleggen. Het zal wel lukken, alleen ben ik bang voor de terugreis. Ik zou in de paniek nog helemaal vergeten te vertellen dat ik vandaag voor mijn test warempel een heel goed cijfer had! Ik kreeg nog een complimentje van Ik had gisteren met de proeftest nog een onvoldoende gehaald. Dan heb ik dus nu de stof van drie weken in drie dagen afgerond! Ik word nog lang niet dement, dat is maar weer eens bewezen! Verder was het vandaag minder koud dan gisteren:-20. Op ‘het heetst van de dag’ was et zelfs maar -17!
De bomen waren zwaar berijpt, prachtig, net kantwerk. Die berken zijn zo mooi als ieder, ieder takje omgeven is door ijskristallen!
Ik heb er foto’s van gemaakt, maar ik weet niet of je het goed kan zien. Ik heb immers geen spiegelreflexcamera!



Leo is al naar bed, die is versleten na alle opwinding. Ik moet nog wat strijken, een was ophangen, de stekkertjes uitzoeken die mee moeten enz. Slapen doe ik wel in het vliegtuig of morgenochtend om zeven uur weer in mijn eigen bed……….

11 Reacties op “De wekker staat op half vijf…..

  1. Wat spannend, ik blijf voor jullie duimen, dat alles goed komt, ook op de terugweg.

    Gefeliciteerd met het goede cijfer! Wat heb jij hard gestudeerd!

    Wat zijn de foto’s schitterend! (Taxfree kun je voordeliger een spiegelreflexcamera kopen, zoals Nikon, Canon, Sony).

    Een hele fijne en goede reis toegewenst, ik kijk nu al uit naar je verslagen (ik ga ervan uit dat jullie vertrekken naar Mexico).

  2. Dat word een spannend reisje! Succes en goede reis!

  3. Een heel goede reis gewenst !!!
    PRachtige foto’s trouwens , krijg het er alleen ijskoud van.
    Veel plezier geniet er van !

  4. een hele goede reis gewenst. Maar wat is het prachtig bij jullie. Gelukkig is het leven bij jullie niet meteen ontregeld zoals het hier is als er een beetje sneeuw ligt.

    Super dat je een goed cijfer gehaald heb zie je wel je kan het heel goed:-)

    Succes

  5. proficiat met het goede cijfer !!!
    en nu op naar warmere oorden – genieten 😉

  6. Prachtig, je cijfer…..je twijfelde toch niet aan jezelf.
    Hoop dat je ergens in de lucht hangt….zou wel zo fijn zijn.
    Liefs, Lydia

  7. Ik ga van het positieve uit en wens je fijne weken in de zon!!

    Corina

  8. Volgens mij zijn jullie gewoon onderweg, want anders had er hier vast en zeker een update gestaan. 😉

  9. En? Zijn jullie goed vertrokken? En aangekomen? Wat een verhaal zeg!! Ongelooflijk…. Bas… Baas…. Tssss
    Heel veel plezier meid!! Geniet van de zon!

  10. Gefeliciteerd met je goede cijfer, knap hoor de stof van drie weken in drie dagen onder de knie te krijgen.
    Ik neem aan dat jullie op weg zijn naar warme oorden , geniet van de zon, straks heb je nog genoeg winter voor de boeg.
    Mooie foto’s. Ik pik er eentje in als je het niet erg vindt.
    Het is zo’n prachtige achtergrond voor een wintergedicht.
    Als ik dat gedicht heb gemaakt, zal ik je er van op de hoogt brengen.

  11. Oh wat spannend! Ik hoop dat het allemaal goedkomt. De foto’s van de bomen zijn adembenemend mooi!

    En van harte gefeliciteerd met je goede cijfer!

    Geniet van de zon: ik ben beniwud of je nog gaat loggen als ej daar bent.

Geef een reactie

