Ben ik dan de eerste, de allereerste Cisterclaas-ontvanger???


Donderdag al had ze me gemaild, dat mijn Cisterclaascadeautje onderweg was…. Vandaag was het in mijn postbus gepropt. Ik moet daar nog wel aan wennen. ALLES wordt in je postbus gepropt en als het er ECHT niet in past, zetten ze het voor je deur
Ik heb even geen foto gemaakt van het pakje in mijn postbus. Het was -10 graden buiten vandaag en er staat een venijnige wind boven 80cm. sneeuw.

maar zo zag het er uit...

Hoe wist ze het? Het allerleukste wat er is, vind ik het uitpakken van allemaal kleine cadeautjes en die had ze gemaakt met een prachtige kaart er bij.

allemaal kleine cadeautjes....

Achtereenvolgens kwam er tevoorschijn:
2 kaarsen, een pakje thee, een heerlijk geurzakje, een magnetische boekenlegger

en….. een blauw met zilveren kerstengel met zo’n windzingding (ik weet niet hoe dat heet), vier van die staven die in de wind klingelen. Heel smaakvol!
DANK JE WEL, OLEN!!! (of is het Annemarie?)

Helaas heeft ze geen blog vooor zover ik weet, dus daar kan ik niet naar verwijzen, Jammer!

13 Reacties op “Ben ik dan de eerste, de allereerste Cisterclaas-ontvanger???

  1. Oh wat een leuk pakket. Het mijne is voor zover ik weet nog niet gearriveerd terwijl ik het al op vrijdag op de post deed en het gewoon in Nederland bezorgd moet worden.

  2. Aah je bent verwend!! En volgens mij de eerste 😉 Ik zit hier nog in spanning…:-)

  3. Nee hoor, Janneke, dat van mij kwam zaterdag al binnen. Leuk he? Zo’n verrassing van een “vreemde”? Man vond het maar een rare actie. Maar ik heb ervan genoten

  4. Wat mooi! En wat leuk dat je de eerste bent…Een Nederlandse start een actie in de VS en heel NL heeft het nakijken, want iemand uit Nederland die in Zweden woont is gewoon lekker de eerste…

    Het kado is schitterend! Gefeliciteerd meid!

  5. Schitterend dat je zo verwend bent 🙂 Dat was echt even genieten om het uit te pakken.

  6. Mocht je het al uitpakken? Ik dacht pas 5 december joh….

  7. oh, leuk kadootjes, en nog leuke ook!!!
    Geniet er maar van!
    Lydia

  8. Leuk!!!

    Oh, en moest je je eigen naam er op zetten? Dat heb ik niet echt gedaan bij wat ik heb opgestuurd. Maar als mijn ontvanger heel goed zoekt weer wel 😉

  9. Bofkont….
    Veel plezier ermee.
    Groetjes, Margot

  10. Een vroeg cadeautje. Leuk!

    Ik heb niet meegedaan…

  11. Wat leuk!!

    Corina

  12. O, wat gaaf! Leuk he, cadeautjes geven en krijgen!

    Ze heet trouwens inderdaad Annemarie. En is de moeder van een trouwe lezeres van mijn log uit Belgie. Haha, zo zie je maar wie er allemaal mee doen…

Geef een reactie

