Ideale schoonzoon


In dit logje beschreef ik hoe onze verwarming het niet deed en dat de ideale schoonzoon langskwam om het probleem tijdelijk op te lossen. Gisteren is hij teruggeweest en heeft een nieuwe pomp in onze verwarming gezet. Hij zei dat er nauwelijks te rijden was, maar hij was er toch maar! Hij wilde niks eten of drinken en hij heeft aan een stuk doorgewerkt van half twee tot 5 uur. Hier krijg je altijd een rekening achteraf, dus ik hoefde hem ook niks te betalen. De vorige keer waren er verschillende dames die wel een foto van hem wilden zien en die had ik toen niet. Dat is dus zo’n beetje het eerste dat ik gedaan heb gisteren:

Met al zijn gereedschap omgebonden



Bij het weggaan zei hij: “Tot over 20 jaar dan” Ik zei: “Ja, dan heb je al kinderen, of heb je ze nu al?” Waarop hij zei dat hij nu nog geen kinderen had, maar over 20 jaar zou hij ze zeker wel hebben…….. Nu weet ik dus nog niet of hij al een vriendinnetje heeft of niet.

23 Reacties op “Ideale schoonzoon

  1. Wat fijn dat er een nieuwe pomp in zit! Laat nu de winter maar komen! Voorlopig (15-20 jaar) geen last van de pomp. Het heeft wel lang geduurd voor die pomp er was, ruim een maand. Dan kun je nu de kast weer gaan opbouwen, is alles weer ingeruimd als Leo thuiskomt!

  2. Hihi die is niet verkeerd 😉
    Fijn dat je nu een nieuwe pomp hebt, laat die winter maar komen!!

  3. Lust hij beschuit? Of heb je dat niet gevraagd, dan kom ik een keer een beschuitje met hem eten………..verf ik mijn haar, en vertel niet dat ik al getrouwd ben en vier kids heb enzo……
    Tja….wel een stuk……..maar ik heb een lekkere teddybeer….en daar wil ik toch echt niet vanaf………en het is tever rijden voor even een beschuitje……
    Lydia

  4. hahahahahaha, ik kan hem wel voor je messen? (smsen)

  5. Voor een ideale schoonzoon woont hij een tikkie te ver weg naar mijn smaak.
    Maar het is een lieffie om te zien en handig ook natuurlijk.
    Fijn dat je pomp nu weer in orde is.

  6. Hij is een beetje te oud voor mijn meiden. 😉

  7. Mijn verwarming is ook kapot……………

    Corina

    • Hihi, Corina. Ik weet niet of hij de hele reis zonder eten of drinken kan…… Maar ik zal het hem vragen. Dan moet ik wel meekomen, want jij kent geen zweeds……

  8. Gossie, ‘arme’ knul, komt met zijn goeie hart een pomp vervangen en dan gaat ie in de handel! 😉
    Wil je de volgende keer vragen of hij zijn vest uitdoet? Dan hebben we nog beter beeld zeg maar….. 😀
    Off-topic:
    Reactie onder mijn eigen oude vertrouwde pseudoniem, ik ben weer gevonden, je mag me zelfs weer linken, ik loop niet meer weer weg. Bekijk het maar.

  9. Ik heb nog een leuke, blonde dochter in de aanbieding! 😉
    En, meid, wat een sneeuw alweer bij jullie!! Geweldig!

  10. Tja Janneke,hij kan toch wel een broodje en een thermoskan meenemen voor onderweg?
    Ik ben free-lance vertaler,maar idd zit Zweeds niet in mijn talenpakket..

    Corina

    ps,heb je mijn mail ontvangen?

  11. Zie ik zo’n mooie jongen,ruim ik mn postvak grondig op,ben ik al mn verzonden mails ook kwijt…………………
    Ik heb een heel druk weekend,en maandag is ook een chaos dag,ga proberen je tussendoor te mailen!!!
    Maandag heb ik een begrafenis.

    Corina

  12. Werkt ie ook in Borås???:-)

  13. Ooh! Ik heb nog een flinke mooie handige dochter van 18! En ik wil wel een mooie lieve handige schoonzoon hoor! Je hebt toch wél z’n adres gevraagd hè?

Geef een reactie

