Winter in november


Voor morgen…. en de daaropvolgende dagen

9 Reacties op “Winter in november

  1. BRRRRRRRRRRRRR, KOUD!!!!
    Hier wordt het ook kouder, maar jij spant de kroon hoor!
    Het zal hier in Nederland wel weer stress worden als er een wolkje sneeuw leegvalt….
    Lydia

  2. ooooo echt winter… leuk leuk leuk!!!

  3. oh wat koud!!! Ik zit nu al weer te hopen op de zomer! Succes.

  4. Nou, thermisch ondergoed aan dan maar. 😉

  5. @janne:…maar wel indrukwekkend
    @Lydia: hier is wel het hele leven er op ingericht..
    @L_onneke: Ja, ik geniet!
    @ Thuisschool: Zomer? Wat is dat?
    @Toaske: Ja, heb ik…
    @Fienke: Ja, heb ik…

  6. Sneeuw sneeuw sneeuw dus! Oh ik ben echt wel een beetje jaloers! Beetje hoor, want echt praktisch is het natuurlijk niet…
    Maar ik vind sneeuw echt fantastisch.

  7. amaai, laat het nog maar eventjes daar, ik vind het al koud genoeg LOL

Geef een reactie

