Vast een kijkje naar mijn quiltje……en een foto van Max, speciaal voor Mariam


Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Ik heb beloofd dat ze een mooie sleng van me krijgt…..

22 Reacties op “Vast een kijkje naar mijn quiltje……en een foto van Max, speciaal voor Mariam

  1. Wat is het quiltje mooi!!!
    Jammer dat je voor Max de ‘verkeerde’ kleur gekozen hebt, maar ja je wist natuurlijk niet dat Max zou komen.
    Wanneer komt er een foto van Max?

  2. Mooie quilt en een mooi manneke met een grote naam Max.

  3. Mooi kereltje en mooie quilt.
    Kijk ik hoorde van een Vlaamse vriendin, dat daar de kleur voo meisjes blauw is ( Maria wordt altijd met een blauwe mantel aan uitgebeeld) En de kleur voor jongens rozerood (omdat st Jozef altijd met een rozerode mantel wordt afgebeeld) Dus jammer dat Max geen Belgje is want dan was het precies goed van kleur 🙂

  4. Mooie quilt hoor!! En wat een snoezig manneke!! 🙂

  5. Oh zucht, zo’n babietje … 😉

  6. wat een voetjes oo wat schatig zeg… smelt 🙂 de quilt is heel mooi zeg. helaas de verkeerde kleur maar dat komt wel goed 🙂

  7. hoi Janneke,
    Wat een mooi manneke!
    Enne…..ik ben zwanger van een meisjesbeer…..zomaar onder mijn shirt gedoken…..hahaha……..
    Nee hoor, leuk gedaan zo met je Quilt om het op deze manier te laten zien.
    Lydia

  8. leuk ventje… grote ogen!
    je quilt is ook mooi geworden hoor!

    weet je waar je mooie fijne slings kan vinden?

  9. mooi mooi mooi!
    even verduidelijken (als rasechte vlaming/belg): in vlaanderen is roze ook voor meisjes en blauw voor jongetjes. in wallonië en in het verlengde daarvan frankrijk is roze inderdaad voor jongens en blauw voor meisjes. zo kreeg ik van waalse kennissen een roze dekentje voor kleine kadee.
    ik heb trouwens familie wonen in italië en ook daar is roze de kleur voor baby-jongetjes. mijn neef heeft zijn babyperiode in alle tinten roze moeten uitzitten 🙂

    @ janneke: maak jij zelf slings of mai-tais?
    als je er een wil kopen ken ik wel wat leuke sites, oa http://www.mistermirko.be/
    ik heb zelf een ringsling gemaakt voor kleine kadee. best makkelijk te maken eigenlijk. ringen en patroon kocht ik online via eva van http://www.doekentheek.be

    • raar, ik krijg deze comment niet gepost…

      • misschien lukt het zo:

        mooi mooi mooi!
        even verduidelijken (als rasechte vlaming/belg): in vlaanderen is roze ook voor meisjes en blauw voor jongetjes. in wallonië en in het verlengde daarvan frankrijk is roze inderdaad voor jongens en blauw voor meisjes. zo kreeg ik van waalse kennissen een roze dekentje voor kleine kadee.
        ik heb trouwens familie wonen in italië en ook daar is roze de kleur voor baby-jongetjes. mijn neef heeft zijn babyperiode in alle tinten roze moeten uitzitten

        @ janneke: maak jij zelf slings of mai-tais?
        als je er een wil kopen ken ik wel wat leuke sites, oa http://www.mistermirko.be/
        ik heb zelf een ringsling gemaakt voor kleine kadee. best makkelijk te maken eigenlijk. ringen en patroon kocht ik online via eva van http://www.doekentheek.be

  10. Wat een lief mannetje en wat een schitterende quilt! Ik zou willen dat ik zoiets kon:-)
    Liefs, Naomi

  11. deze zijn super van kwaliteit:
    http://www.storchenwiege.com/ringslings.htm

    hier had ik die voor lieke vandaan:
    http://www.babylonia.be/product.php?main_id=29&sub_id=34&lang=NL

    maar wil ze een sling of een mai tai (zo’n doek met vier banden zoals lieke ook heeft) of een doek?

    veel plezier met zoeken, zweden heeft ook vast eigen adresjes!

  12. Wat een prachtig kindje is Max! Dat hij maar Maximaal van dit leven mag genieten met alle rijkdom, weelde en overvloed vandien, dat is mijn wens!

    De quilt is prachtig geworden, wat een werk ook, ik hou het wel bij de penselen en kwasten 😉

    XXX

  13. Wat een mooi ventje en wat een mooie quilt!!

    Corina

  14. wat een werk zeg…mooi gedaan !

  15. Ach…. die voetjes!! Hoe klein, lief en rimpelig…. Scheetig!!
    Mooie quilt trouwens, hoor!!

Geef een reactie

