Onze Mexicaanse vriend heeft het niet koud.



ons houthok


takje voor takje voor takje voor takje..... voor dakje


26 Reacties op “Onze Mexicaanse vriend heeft het niet koud.

  1. zo t is wel weer heel prachtig… k ben jaloehoeers hoor…k wil ook een dik pak sneeuw….NU

  2. Mooie foto´s! Maar ik hoop dat zulk weer hier nog even weg blijft..

  3. Wow wat een pak sneeuw!! Ziet er wel weer heel mooi uit !!

  4. Oh mijn god ik ben toch wel heel blij dat ik niet in Zweden woon, ondanks jouw fijne verhalen. Sneeuw! Nu al sneeuw! Ik moet het even verwerken.

  5. jeetje nu al sneeuw?! wat heerlijk om al zo vroeg te kunnen skiën!

  6. ooo wat mooi!!!!

    mooi mooi mooi

  7. Winterwonderland! Wat prachtig, om uren naar te staren…

  8. Wow, al zo veel sneeuw? Brrrr!

  9. Wat????Heb je al sneeuw…..Mooie foto´s hoor

  10. Whhaaahhh te gek joh, al die sneeuw!

  11. Jullie hebben al sneeuw!!!
    Gelukkig heeft jullie vriend een warme sjaal om en is hij in de buurt van al het hout!!!

  12. Woooow nu al sneeuw!!

    En zelfs al een sneeuwpop…

    Maar hier is het nog lekker herfst 🙂 ook leuk hihi

  13. als mijn dochter dit zou zien kwam ze gelijk naar Zweden, ze verheugt zich zo op sneeuw!

  14. Mooie foto’s, maar ik vind nu al sneeuw wel een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd. Ik heb het nu al koud, terwijl het hier nog zeven graden is.
    Ik ben niet zo’n winterfan. Wel mooi om naar te kijken maar je zou er niet doorheen moeten voor je werk ofzo.

  15. Alleen het zien maakt me nog kouder dan ik het al heb!!!
    brrrrrrr! Jij liever dan ik hoor!!! Even nog niet.
    Lydia

  16. jep, sneeuw. Al winterbanden of wordt het pas op vrijdag? Kan dat mannetje bij jullie aan de weg waar je 50 mag het niet doen? 150:-… daar dacht ik nog aan toen ik daar opgevouwen bezig was met mijn dikke buik, maar toen waren we al begonnen.

    en btw… is het niet Industriële Ecologie .. met een i en niet met een u, zoals in jouw presentatie staat? Ik zag het ineens.

    nog steeds geen baby…

    • @Jezz: ja, maar ik heb geen wielen, maar banden.I Ik weet niet of hij dat ook kan… Verder heb je gelijk . Ik dacht dat ik het al veranderd had……

    • Jezz: en BAH, nog steeds geen baby…….. ik wil ‘het’ zien, ‘het’ knuffelen en nu eindelijk eens al die foto’s van het quiltje op Internet zetten. Hij is trouwens NOG NIET af!!

      • dan mag je nu echt wel opschieten, want het duurt nu echt niet lang meer hoor! Dat wordt nachtwerk denk ik!!!
        En hij zag er al zo mooi uit!! 🙂
        Lydia

  17. Errug mooi…voor over twee maanden…
    Groetjes, Margot

  18. zoonlief zegt van wouw zo veel sneeuw dat wil ik ook 🙂

  19. Ja leuk sneeuw!!!!!!! Wil ik ook!!!!!!!!!!

    Corina

  20. Ik krijg gelijk heimwee (had ik toch al)! Nog een paar weekjes geduld hebben. Ik vind de sneeuw n.l. helemaal niet erg. Mooi en licht zelfs! Maar, oei oei Janneke, nu wordt het wel heel lastig om je lingon (vossenbessen, zie je bericht van 25 okt.) te plukken voor kerstmis. Alhoewel ze nu al voorgevroren zijn. Weet je dat je deze bessen heel goed door je deeg kunt doen als je zelf je brood bakt?!! Blijft het langer vers. In Zweden is ook fabrieksbrood te koop met lingon erin. Maar lingon wordt dus ook heel veel bij wild gebruikt. Eigenlijk hetzelfde wat de engelsen met cranberries doen.
    Groetjes van Gonny

    • Ja, dat is waar! Ik was dat helemaal vergeten van die Lingon! Ik ga morgen meteen kijken! Kan ik nog een mooie fotoreportage schieten…… Bedankt dat je me er aan herinnert!

Geef een reactie

