Tot mijn spijt deel ik u mede…


Dat ik niet veel tijd heb om uw logjes te lezen en nog minder tijd om te antwoorden…. Zo snel mogelijk zal ik dit euvel verhelpen, maar nu even niet. Nu ga ik even slapen na een heerlijke, maar drukke dag. Morgen doe ik tevens een uitgebreid verslag van onze vreselijke omweg van Zoetermeer naar Zwijndrecht vandaag……. Welterusten!

9 Reacties op “Tot mijn spijt deel ik u mede…

  1. Pfff….. laat je me daar toch even schrikken!
    ’t klinkt niet zo positief de benaming van je blog.
    Slaap lekker en probeer maar goed te ontspannen.
    We hebben hier wel om je mobiel-perikelen zitten gniffelen. Je durft meer dan ik, ik zou deze gewoon laten liggen tot er hulptroepen voorbij zouden komen.
    Sandra

  2. Welterusten en slaap lekker.
    Het internet is geduldig.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOos

  3. Ben je weer wat uitgerust vanmorgen of is het de stress van een hele week?
    We wachten geduldig en horen wel weer van je, als het uitkomt! Geniet van de kinderen en kleinkinderen!

  4. Komt vast wel weer goed. Toch?

  5. We wachten rustig af …. 🙂

  6. Als je weer in Zweden bent, wat zijn de kansen dat je tijd hebt voor een bakkie in almere 😛

    XXX

  7. @Janneke, hahaha, ja dat zal gerust vanaf Zweden 😀

    Heb je mij niet zien zwaaien? 😉

    XXX

Geef een reactie

