Fototoestel vergeten mee te nemen!


Picture this:
Een groot café met zeker 8 televisieschermen. Bij elkaar zitten er ongeveer 100 zweden en twee nederlanders. De zweden zijn nogal luidruchtig (lekker gegeten, aardig gedronken), maar worden steeds stiller. De Nederlanders zijn natuurlijk blij dat Nederland wint en vooral dat ze zo goed en flitsend spelen, maar durven niet echt voluit te juichen bij de doelpunten.
De nederlanders vinden dat de zweden een beetje gemeen spelen, maar ook dat durven ze niet hardop te zeggen…..
Na afloop van de wedstrijd (en zelfs al in de pauze) verdwijnen de zweden achter elkaar naar huis en alleen de nederlanders blijven nog even zitten en kijken elkaar voldaan aan. In de auto is er nog tijd genoeg om de wedstrijd achteraf te analyseren……

16 Reacties op “Fototoestel vergeten mee te nemen!

  1. Dat zal wel een heel apart gevoel geweest zijn 😉

  2. De eerste helft werd en zeer goed gespeeld en de tweede helft was gewoon goed. En een mooie uitslag voor Nederland.

  3. Voetbal, ik heb er helemaal niets mee. Begrijp ik nu dat Zweden en Nederland gisteren gespeeld hebben?? Voor jullie een leuke avond 🙂

    • @ Bloem: Ja precies! Nou, thuis heb ik ook niet de concentratie om langer dan een kwartier te kijken hoor, maar in zo’n café vind ik het wel leuk. Dan kan je allerlei mensen observeren en een beetje kletsen met die of gene (er waren een aantal mensen van Leo’s Uni ook aanwezig). Ik vind voetbalwedstrijden en ijshockey erg leuk live… In een café kijken is een goede tweede

  4. Zo’n beschrijving is in dit geval veel leuker dan een foto!!! Leuk toch dat je fototoestel vergeten later een uitdaging blijkt voor je creativiteit!

  5. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  6. Hahahah, ik picturde het! 😉

  7. Goed gelukte foto!

  8. Geen foto nodig wanneer het zo beeldend wordt beschreven. Hup Holland!

  9. Heel erg bedankt voor je fantástische cadeau!! Ik was er beduusd van, dat je zoiets liefs opstuurt. Echt heel bijzonder. Dat vonden mijn zonen ook. ‘Wat een lieve mevrouw, mama, waar ken je die van?’
    Zondag is mijn man jarig en dan maak ik het potje open, vond het zonde om het ‘zomaar’ aan te breken.
    Dikke kus, Door

  10. Zo kun je het prima beschrijven ,beter zelfs zonder foto. Ik zou vast ook niet durven juichen als ik zo in de minderheid was met een voetbalwedstrijd.

  11. Wat zal jij genoten hebben, ik zie jullie al zitten. Leo vast aan het scherm, en jij….alles in je opnemend…heerlijk!
    Lydia

  12. En wat een wedstrijd was het!!! Een heerlijke wedstrijd om naar te kijken en wat hebben ze mooi gespeeld.

  13. Ge-wel-di-ge beschrijving! Zie het helemaal voor me.

    Wij woonden nog (op de valreep) in denemarken tijdens het WK, dat was ook erg bijzonder toen NL en DK tegen elkaar speelden. Vond de Denen trouwens wel erg sportief; onze kennissen waren later allemaal voor Nederland. Of misschien zeiden ze dat ook wel uit beleefdheid, denk ik nu …

  14. Wat zijn die Zweden stil ……….!!

    Ik volg het soms een heel klein beetje, als ….. ik kijk, dan strijk ik, doe ik ook nog iets nuttigs!

Geef een reactie

