De uitslag van de Give-away van mijn 100.000 hits


Op september schreef ik een logje over mijn 100.000e hit die aanstaande was en kondigde een give-away aan….
Nu, 10.000 en een paarhonderd hits verder, komt de uitslag.
Ik ga drie cadeatjes weggeven: DOOR deed mee voor de eer, maar zij werd als eerste getrokken. Ze krijgt dus een kleinigheid uit Zweden… MORGAINE was de tweede, dus die is bij deze gebombardeerd tot de eigenlijke winnaar van de Give-away. Ik heb net haar logje gezen dat ze zo moe is, dus Morgaine: als je even je adres mailt, stuur ik je een heerlijk ontspannend echt zweeds cadeautje…..
Dan is er nog een derde winnaar waarvan ik de naam niet weet, maar hij/zij was precies de 100.0000e hit! Het is iemand die regelmatig bij mij komt kijken en diegene logt in als komende uit WAARDER, ZUID-HOLLAND. Dus Waarder, Zuid-Holland meld je even per mail. Dan stuur ik jou een extra kleinigheidje. Het adres staat hiernaast rechts…………….
Ik heb er zin in…….

9 Reacties op “De uitslag van de Give-away van mijn 100.000 hits

  1. Proficiat winnaars!

    Wat betreft degene die inlogt ‘vanuit Waarder’, het kan zijn dat je daar een behoorlijk eind vandaan woont, ik kom binnen vanuit Vlissingen, maar ik woon daar wel ongeveer 80 km vandaan. Ik zag dat er ook iemand binnen was gekomen vanuit Roosendaal en dat is veel dichterbij voor mij, ik heb geen idee hoe dit werkt.

    Janneke, goede zondag verder!

  2. Jeetje… lieve Janneke, ik was dit alweer helemaal vergeten, des te meer omdat ik dus telkens zelf eigenlijk afwezig was, erg lief!

    en ja, ik ben wat moe, maar dat komt goed! Ik vertrouw 😉

    Dank je wel! Adres is ondertussen bij jou als het goed is!

    Jij ook nog een hele fijne zondag verder 😀

    XXX

  3. Waarden… nee ik kom gewoon binnen op Katwijk. Jammer hoor…
    ;-}

  4. he gats, kwam in nu maar uit Waarder, Zuid-Holland. 😉

  5. Ik kom dan wel uit zuid holland, en de hoekse waard, maar teken altijd met Lydia en je weet waar ik woon…..
    jammer, maar alle winnaars, proficiat!!!
    Lydia

  6. Na ja zeg! Wat ben je toch een schat! Ik ben helemaal beduusd om alwéér een cadeautje van je te mogen ontvangen. Het wordt tijd dat ik eens wat terug ga sturen!
    In ieder geval bedankt en hopelijk gauw eens tot ziens!

  7. Wat ontzettend leuk dat je dit doet. Ik las het blog van Morgaine en ik moet zeggen: toffe kleur!

  8. ik kom net van bij morgaine.

    wat heb je haar lekker verwend, janneke!!

    innerlijk én uiterlijk! :-))

    ik vind het een hartverwarmend initiatief!!!

Geef een reactie

