’t Is weer voorbij die mooie zomer…….


die begon zowat in mei.....


juni


juni kruisbes


Middernachtlicht uit het noorden


zwemmen


lange zomeravonden


oogst


meer oogst....


en nog meer oogst


koekjes bakken......


bruiloft met feest in de natuur......


feest in Batthem


de helft is alweer op of weggegeven....


13 Reacties op “’t Is weer voorbij die mooie zomer…….

  1. Het is weer voorbij die mooie zomer. Inderdaad. maar de herfst heeft ook wel wat vind ik.

  2. Ja helaas is het weer voorbij die zomer…zo jammer dat zo’n heerlijk seizoen maar zo kort duurt.

  3. Je hebt een mooie zomer achter de rug en een hele lekkere. Of hebben jullie dat elk jaar.

    Jammer dat het zo kort is.

  4. iedere keer zo’n idylle bij jou, kan ik heerlijk bij wegdromen, leuk!

  5. Yip het is voorbij! Dat heerlijke fruit is weer voor volgend jaar. Nu is het de tijd van veel koekjes bakken en lekker knus binnenzitten aan de haard.

  6. Jeetje, als ik zo naar de foto’s kijk, denk ik bij mezelf: “Zo slecht was de zomer nog helemaal niet…” Maar waarom zegt mijn gevoel dan dat dat onzin is? En dat we echt een bud-zomer hebben gehad??? *zucht* Het is weer voorbij, ja…

    • Maar hier in Zweden is het ietsje beter geweest, hoor! Het komt ook omdat het in augustus nogal veel geregend heeft, dan ben je juni en juli vergeten! En de tomaten heb ik in de serre gekweekt. Ik hoor dat in Nederland de hele tomatenoogst verrregend is….. Ik denk dat ik bij elkaar wel 20 kg. tomaten heb…..

  7. Wat een heerlijke zomer en een prachtige oogst. Die kruisbessen zien er prachtig uit. Doet mij erg aan vroeger denken!

  8. Wat een ‘rijke’ zomer is het geweest! Jammer, dat het voorbij is, maar nu genieten van de herfst!

  9. Ben zéér benieuwd wat je in de herfst allemaal oogst.
    Er zijn daar vast allemaal notenbomen….paddestoelen…..en de meest prachtige andere vruchten der natuur…
    En dan al die kleuren van de bladeren…..

  10. Het was een mooie zomer!

Geef een reactie

