“Error 503, service unavailable” dàt zegtie


Nu kan ik bij niemand van jullie reageren! Ik heb allemaal prachtige logjes gelezen, ontroerende, stoere, grappige, spannende, onderhoudende en intrigerende. Als ik wil reageren krijg ik bovenstaande reactie. Ik heb al heel wat commentaren geschreven die dus niet doorkwamen. Ik heb al de computer opnieuw opgestart, maar dat helpt ook al niet. Nu hoop ik dat het morgen over is, want anders baal ik echt heel erg.
Heeft iemand enig idee hoe je zoiets moet oplossen? Nou ja, morgen hoop ik dat het beter is. Dan ga ik nu maar vroeg slapen na een enerverend weekend. Deze landlady heeft nl. een echt landladyverzetje gehad. We zijn naar een ijshockeywedstrijd geweest! Foto’s volgen. Wat voor mij erg leuk was vooral, dat ik eindelijk eens niet de dikste was. Ik viel zelfs niet eens erg op tussen al die dikke zweedse ijshockeyfans. Daarna zijn we uit eten gegaan om te vieren dat ons huis zo goed als verkocht is! Als ze zich dinsdag nog niet bedacht hebben, gaat de verkoop door! Tenzij, tenzij ze onverhoopt de financiering niet rond krijgen, maar daar gaan we niet van uit. Het is dus echt eindelijk gelukt!!! Verder gaat het heel goed met mijn quiltje. Ik ben ruim over de helft met quilten en als dat af is, moet alleen de rand er nog omheen. Misschien dat ik er nog twee weken aan moet werken. Ik lig prachtig op schema. De baby is 6 november uitgerekend. Dan ligt die van Joeltje allang in de wieg.

8 Reacties op ““Error 503, service unavailable” dàt zegtie

  1. Ik heb het heel af en toe, en dan vaak bij Ellen en Nienuh. Maar goed, ik kan je dus niet helpen want heb absoluut geen kaas gegeten van dit soort zaken.

  2. Ik heb het ook regelmatig hoor, even de pagina “refreshen” (op f5 drukken) en dan lukt het vaak wel.

  3. Landlady goes ijshockey… hihi. Fijn dat je huis verkocht is!!

    Die melding kwam denk ik van blogger, ik had er ook last van, vnl bij “blogger” blogs maar ook bijv bij Repel… Wat soms werkt is gewoon NOG een keer proberen (eerst even je tekst kopieren zodt je niet opnieuw hoeft te tikken…). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook comments heb geskipt omdat het te lang duurde allemaal…

  4. O gelukkig, ik ben niet de enige die daar de laatste tijd zo’n last van heeft. Stond al op het punt m’n PC de deur uit te doen.

  5. Heb ik ook regelmatig en bij mij lukt het dan toch weer wel door op F5 te drukken.

  6. Ja, ik heb daar sinds een week veel last van en dan vooral bij bepaalde blogs (juist de niet-bloggerblogs), dat van F5 wist ik niet, ik tik meestal alles overnieuw of laat het maar zitten……suf hè

  7. Ik heb op ‘funda’ gelezen, dat jullie huis verkocht is onder voorbehoud. Gefeliciteerd!!!! Nu rest voor de nieuwe eigenaar nog de financiële afwikkeling.

Geef een reactie

