Nu alleen nog van die bloemenkinderen overal……


Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

19 Reacties op “Nu alleen nog van die bloemenkinderen overal……

  1. Er is overal een hapje afgegeten, had je honger?? 😉

  2. Ja, ik mis de elfjes ook nog!

  3. De herfst is mooi!
    Vriendelijke groet.

  4. prachtige die paddestoelen

  5. Paddestoelen blijven prachtig en leuk!

  6. Morgen baasbraal,

    Wat is de natuur toch mooi. Hier sta je gewoon sprakeloos bij!

  7. p.s. versie dus, typerdetyp

  8. Héé’, wie heeft er van mijn hoedje gegeten????

    mooi hè, de herfst!

  9. die bloemenkinderen wil ik wel leveren! 🙂
    Lydia

  10. oh van die mooie elfjes??

  11. Wat een mooie herfstplaatjes! En dat terwijl wij hier heerlijk in de tuin zaten in het zonnetje… de herfst staat om de hoek maar leek vandaag nog lekker ver! Prachtige foto’s!

  12. mooie tijd altijd, deze tijd met al die elfjes huisjes!

  13. Je eigen paddo’s! Jij bofkont:-)

  14. Hoi hoi,
    Glee is een musical\ comedy serie dat sinds vorige week hier wordt uitgezonden. Dat teken bij hun voorhoofd slaat op de L van loser.
    Door de serie Glee heeft het nu meer de betekenins van Glee… (Althans dat is wat ik er over gevonden had, ik was ook errug benieuwd waar die L op sloeg.. ) 🙂

    Nu weet je iets meer.
    Groetjes,
    DharSon

  15. Schitterend, paddestoelen! Ik heb me vorig jaar ook rot gefotografeerd in de herfst: spinnen en paddestoelen. De herfst is zo mooi in de natuur, Ik kan me je herfstbomen van vorig jaar nog herinneren…prachtig.

  16. Mooi zo’n serie kabouterhuizen, zo te zien heerst er onder hen geen woningnood dit jaar 🙂

  17. Prachtig en op de dag dat de zon op de evenaar stond, deed ik iets heel bijzonders, lief dat je aan mij dacht toen je naar de maan keek, deze heeft de hele week en nog centraal gestaan inderdaad 😉

    XXX

Geef een reactie

