Oh mothers, tell your children not to do what I have done………


Na een aantal productieve dagen, komt er dan ineens zo’n dag dat je niet vooruit te branden bent….. Toen Leo de deur uitging gisteren om half acht (half acht ja!), ben ik teruggegaan naar bed. Toen heb ik tot elf uur geslapen ( elf uur ja!). Daarna ben ik op Internet gedoken en er niet meer afgekomen. Het was gewoonweg heerlijk weer tussen de buien door, maar ik zat maar aan de computer gekleefd. Er moesten wassen opgevouwen worden, maar ik zat aan de computer vastgekleefd. Er moesten vloeren gedweild worden, maar ik….. Er zaten heerlijke maaltijden in de vriezer, maar ik eet chocola en engels drop. Op zulke dagen haat ik mezelf. Van uur tot uur denk ik : “nu ga ik wat doen!” en dan is er ineens weer een uur voorbij. Om een uur of vier, besef je ineens dat Leo straks om 6 uur (zes uur ja!) thuis gaat komen in een rotzooi en dan duurt het nog een uur voordat je daadwerkelijk nog even snel de boel voor het oog glad maakt. Gisteravond heb ik wel lekker aan mijn quilt kunnen werken, dat dan weer wel…..
Vandaag gaat het beter. Zometeen ga ik boodschappen doen en dan naar een vriendin. Zij brengt mij dan thuis en neemt de auto mee. Haar schoonzusje komt met drie kinderen logeren en zij leent de auto om ze vanavond laat van vliegveld Skavsta af te halen. Skavsta ligt hier ongeveer 2 1/2 uur vandaan en is het vliegveld voor de Ryanairvluchten (van 69 Euro p.p.).
Vandaag gaat het anders! Hoewel… Ik zou echt nog wel even een half uurtje terugkunnen naar bed…..toch?

10 Reacties op “Oh mothers, tell your children not to do what I have done………

  1. Lekker toch, zo’n dagje er tussendoor?
    😀

  2. Goede morgen,

    Is deze dag beter van start gegaan?
    Gelukkig is het herkenbaar, alleen je hebt aan dit geven niets.
    Iedereen heeft regelmatig een baal-dag. De één zet zich daar over heen, de ander kan er mee leven en weer anderen (ook ik) hebben op zo’n dag een hekel aan zichzelf. Je loopt dan echt met schuldgevoelens en verwijten rond, maar mijn ervaring is dan wel; maak je even goed boos en je komt weer uit je slob. Kijk op zo’n dag eens naar buiten, trek de wandelschoenen aan en ga een uurtje lopen. Nadien lukt het meestal wel.

  3. Ha Ha Hoe belangrijk zijn zulke dagen
    die wij geleerd hebben als waardeloos te zien!

  4. Hej Janneke van Jannekes mat;-). Ik moest gisteren nog even aan je denken, ik keek naar het programma ‘Niklas mat’ op SVT1 (na ‘Mitt i naturen’) en daar maakte hij ketchup! Trevlig helg, Anna

  5. *Geeft Janneke een schop onder haar k*nt*

  6. Af en toe is daar toch niets mis mee, met zo’n dag?

  7. Ja, soms heb je van die dagen. En soms heb ik van die dagen en dan ben ik blij dat ik een matlåda van Janneke in de vriezer heb zodat ik geen vieze hamburger-die-toch-je-maag-niet-vult bij de MacDonald’s hoef te kopen.

    Dus bedankt!

    Ik heb je tien keer willen bellen, maar elke keer denk ik: ja, maar ik wil alleen maar om raad vragen (omdat ik geen tijd heb voor iets anders), en daar zit Janneke toch niet op te wachten. Dus dan bel ik maar helemaal niet.
    Komt wel weer. Woensdag laatste dag!

    KRAM Jezz

  8. Als je nu al die productie van afgelopen week bij elkaar optelt, en al die tijd die je achter de pc gezeten heb, en de tijd die je geslapen hebt en dan 7 x 24 uur neemt en dan kijk hoe de balans is, denk ik dat het je nog reuze mee zal vallen.
    GELOOF ME. IEDEREEN HEEFT ZO’N DAG EN SOMS WEL MEER!! niets mis mee hoor!
    En als je moe bent moet je gewoon lekker even bijslapen… jaja ik weet dat jij overal kan slapen….maar soms….
    En het werk blijft echt wel liggen en gaapt je dan ook ongegeneerd aan (dat laatste is dan wat minder).
    Hoop dat het vandaag beter ging voor je gevoel! 🙂
    Liefs, Lydia

Geef een reactie

