Landladylogje Deel 3: de Septembertuin


Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

12 Reacties op “Landladylogje Deel 3: de Septembertuin

  1. Mooie serie!
    Vriendelijke groet.

  2. Wat een heerlijke tuin!

  3. Wow, wat mooi zeg. Echt een paradijsje. En de zonnebloem van Tricky (tenminste ik neem aan dat dat deze is) doet het zo mooi!

  4. paradijs op aarde…..ik zie mij daar wel zitten 😉

  5. wat een mooie herfsttuin

  6. Och wat mooi! En is dat jullie huis op de achtergrond, geel met blauw? Wat een droom!

    • Ik heb de foto’s nog eens goed bekeken om te kijken wat je bedoelde : geel met blauw. die lijsten zijn zwart en ze glimmen een beetje in de blauwe lucht, vandaar die glans. Ons huis is geel met steenrode deuren met smalle, zwarte lijsten en brede witte……….

  7. wauw wat een hoop bloemen heb je nog…..
    hier heb ik bijna niets meer.

    liefs

  8. Prachtige foto’s en een prachtige tuin!

  9. Goede morgen, wat een mooie tuin en wat heb je nog veel bloei in deze tijd van het jaar. Lekkere appeltjes, je hebt het er nog maar druk mee om alles te oogsten en te verwerken.
    IK wens je een fijne donderdag toe.

Geef een reactie

