Bijna aan de 100.000 hits! + update


Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik een jaar blogde en 50.000 hits had. Toen heb ik vragen beantwoord met als origineelste vraag een give-away.Toch wil ik weer iets doen als de 100.000 gepasseerd is! Dat is vandaag of morgen….. Er zijn op dit moment 99.954 hits. Dat wordt dus ergens op de vrijdagopchtend.
Ik weet al iets! Dit is een heel leuk zaakje met kinderspeelgoed en therapiemateriaal. Kijk eens wat je leuk vindt (niet boven 20 Euro) en schrijf dat in een reactie! Deze keer zal ik wel gewoon loten ook al ben ik eigenlijk niet van het loten. Als je er niks leuks bij vindt, mag je toch reageren. Dan stuur ik iets uit Zweden op……..
De volgende actie is pas bij 250.000 hits hoor, dus dat duurt nog een tijd!
Laten we zeggen dat je kan reageren tot de 20e bij mij en evt. een linkje naar dit logje op je eigen blog. Daarna kies ik de winnaar uit en komt het jullie kant op in Nederland, België, Zwitserland, Frankrijk, Zweden, dan wel de US of A.

Precies om negen uur, ik zat toevallig achter de PC, had ik 100.000 hits! Waarder, Zuid-Holland wil je je even melden? Je bent de 100.000e en jij krijgt een speciale attentie. Mail even je adres Mijn mailadres staat onderaan mijn Gravatar…

19 Reacties op “Bijna aan de 100.000 hits! + update

  1. Wauw 100.000!! Nou ik doe graag mee hoor. En ik ga voor iets Zweeds 🙂 Ik zal straks nog even een linkje op mijn blog zetten!!

  2. Ik ga niet meedoen, want we kregen al zo’n leuk kado van je! De blaaspennen zijn voor alledrie een hit!
    Maar je hebt me op een idee gebracht. Een borsteltje kan ik zelf ook wel kopen. Welke zou je aanraden?

  3. Jeetje zeg, al bijna 100.000 hits. Dat is niet niks.
    Maar ook geen wonder, want je schrijft er leuk.

    Ik volg je blog al een tijd en heb je blog ook op mijn blog staan.

    Succes en ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen!

    • Wat leuk dat je op mijn blog komt en dat je ook een berichtje hebt achtergelaten! Ik had je blog nog nooit geien, maar ik vind het erg leuk! Ik ga vaker kijken!

  4. Tjee, al 100.000 hits. Gefeliciteerd hoor! Het is ook erg leuk om jouw blog te lezen.
    Ik ga toch voor iets Zweeds, laat me graag verrassen!

  5. Wat maak je heeerlijk reclame voor Sigma 😀 yeeeej
    haha

    Liefs Mariek

  6. Ps: maar ik ga natuurlijk ook voor iets Zweeds 😉 zelf iets uitzoeken in m’n eigen magazijn is niet zo spannend hihi

  7. Leuk dat je het doet zo, ik gun het iedereen, dus sla mij maar over, van harte met zoveel hits!

    ik zou het niet eens weten, bekijk dat eigenlijk nooit.

    XXX

  8. Wooow al zoveel hits! Je schrijft ook heel leuk, en je onderwerpen zijn zo gevarieerd 🙂
    Leuk dat je je weggeefactie combineert met reclame voor je oude bedrijfje! Leuke dingen zijn er te koop zeg, sommige dingen erg specifiek, en niet nodig/geschikt voor mijn dochter, maar van andere dingen wordt ik erg hebberig.
    Die pustefix spulletjes worden hier in de buurt nergens meer verkocht maar het is zo verschrikkelijk leuk en goed spul! Ik heb die knijpbeestjes voor toen mijn dochter en haar neefje en nichtje nog niet zo goed zelf konden blazen, echt een succes! Wanneer ik mocht winnen zou ik de multibubbler heel leuk vinden 🙂

  9. Gefeliciteerd met 100.000 hits!

  10. wow, dat gaat vlug zeg. Je bent wel heel populair hoor!
    Kan ook niet anders, natuurlijk!
    Ik ga voor iets zweeds…als je het niet erg vind.
    Zit telkens te wissen, want ik luister naar Jesse, die is geld van dokter Bibber aan het tellen…doet -ie nog aardig moet ik zeggen…en hij eindigt met de woorden….ZO, SCHATRIJK!
    Zo leuk als hij alleen speelt.
    liefs, Lydia

  11. Ik heb al eens een cadeau van je mogen ontvangen, dus ik hoef niks. Maar ik ga dus voor de eer!

  12. Janneke gefeliciteerd met zoveel hits! Ik ben benieuwd wanneer je de 250 000 bereikt hebt, ik schat over ongeveer een jaar.
    Ik heb bij de vorige mijlpaal een cadeau mogen ontvangen, dus ik ga voor de eer!

  13. Je hebt een hartstikke leuk weblog dus geen wonder dat je zoveel hits hebt! Ik geniet van de sfeer op je weblog en droom weg bij de prachtige foto’s.
    Mocht ik ‘het winnende lootje’ hebben dan zou ik heel graag de blaaspennen krijgen. Lijken me fantastisch voor alle kinderen maar vooral voor de twee met een slappe mondmotoriek! Veel plezier met je blog, ik kom gauw weer kijken.

Geef een reactie

