meegenomen naar Nederland……..meegenomen uit Nederland


15 Reacties op “meegenomen naar Nederland……..meegenomen uit Nederland

  1. Je hebt lekker geshopt 🙂

  2. Pustefix in een Zweden. Sigma goes international 😉 haha

    Smaakte de haring? Vast wel!

    Liefs!

  3. Goed geshopt en lekkere dingen mee!
    Haring, mmmm!

  4. Mmmm, dat ziet er heerlijk uit (behalve de haring, daar krijg ik echt de rillingen van).
    Zijn jullie nu weer thuis in Zweden?

    • Ja, maar ik was alleen gegaan. Mijn man moest werreken… Die eerste foto is mijn kleinzoon die met mijn dochter mee terug ging naar Nederland. Zij woont daar gewoon..

  5. Eet smakelijk!
    Vriendelijke groet.

  6. Vooral die eerste he… zoiets laat je niet achter!!

  7. hahahaha ja dat zal ik het minste missen denk ik zo, die haring 😉

    XXX

  8. Ik zou toch ook heel wat meenemen van etenswaren moest ik ergens anders wonen …

  9. Jullie kunnen weer een poosje vooruit!

  10. die mayo…dieslekker

  11. Heerlijk al die hollandse dingen!

Geef een reactie

