Alles is geregeld….


Mijn kleine koffer paste in de grote koffer. Ik hoop alleen niet dat hij te zwaar is. Ik vlieg om 10 voor twee. Nog even stofzuigen. We hebben donderdag weer een bezichtiging. Ik spreek jullie weer aan mijn keukentafel op het platteland van Zweden……..
Tot dan!

5 Reacties op “Alles is geregeld….

  1. Goede reis Janneke en ik wacht op je berichtje vanaf de keukentafel, hoe “groot” Zweden is en hoe je tuin er na 10 dagen uitziet.
    Tot spoedig!

  2. Goeie reis en ik duim voor de bezichtiging donderdag!!

  3. Goede reis, ik kan me voorstellen dat, nu je aan het weidse zweedse landschap gewend bent, het landschap hier maar gepeuter op de vierkante meter vindt.
    Ik hoop dat je huis nu snel wordt verkocht , dan heb je die zorg niet meer .

  4. Hopelijk krijgen jullie een bod, dat een beetje richting jullie prijs gaat. Het zou fijn zijn als voor de winter het huis verkocht is.

Geef een reactie

