De tuin was al schoongemaakt…….


De zaterdag voor ik hier naar Nederland kwam, is mijn tuin helemaal schoongemaakt, ook binnen. Het schijnt dat de druif die we in de serre hebben tot aan de trap van de woonkamer groeide, zo,n 7 meter. Je kon de paadjes niet meer zien en het is echt een leuk ontwerp. Vandaag wordt mijn huis weer helemaal schoongemaakt. We hebben een bod gekregen, maar dat was echt te laag. Morgen hebben we weer een bezichtiging. Het zal de laatste wel zijn voor de winter. Als deze mensen ook een bod doen, gaan we met die twee onderhandelen en degene die het meeste bereid is te betalen, krijgt het huis. Ik hoop dat we dat huis nou toch echt eens een keer kwijtraken zeg! Ik wil er vanaf. We komen toch niet meer in dit huis terug. Wat denk je 9 kamers voor twee mensen tegen de 70 jaar? En dan ben ik ook nog iedere keer geld kwijt aan het schoonmaken van de tuin en van het huis terwijl er niemand woont, wat een gedoe.

17 Reacties op “De tuin was al schoongemaakt…….

  1. Ik hoop dat je het nu dan eindelijk kunt verkopen…

  2. ik had die druif wel willen zien!

  3. Ik zal duimen voor je en een schietgebedje doen (of iets langer). Je nam het mooiere weer uit zweden zeker mee, want vorige week was er hier echt niets aan, het is nu iets beter. groetjes, Lydia

  4. Jee 9 kamers, gosh…. dat is een ruimte wat je dan ook maar net nodig moet hebben denk ik dan.

    Ik hoop dat er een zeer goed bod op tafel gaat komen, als ik het kon doen zou ik zeker een kijkje komen nemen 😀

    Als je schildert is elke ruimte te klein denk ik, whahahaha

    XXX

  5. Dan moet je er dus zo snel mogelijk vanaf. Hopelijk bijten ze snel!

  6. Hopelijk zijn jullie gauw je huis kwijt, het is inderdaad een extra last temeer jullie er niet meer wonen. Veel succes met de bezichtiging.

  7. Nou ik hoop dat het wat word, dat scheelt weer een hele last!

  8. Wat een gedoe, hè, zo’n huis te koop! Ik blijf ook steeds maar poetsen en schoonhouden…. en een bod? ho maar! Hoe doen andere mensen dat toch?? *kreun*

  9. hmmmm ja tegenwoordig verkoop je je huis niet meer zo snel hopelijk heb je nu geluk en lukt het toch.

  10. Jag håller tummarna!!

  11. Hopelijk gaat het snel een keer lukken. Plaats ‘ns een link hier, dan kan ik even mijn nieuwsgierigheid naar dat huis met 9 kamers bevredigen.

  12. Wat naar dat je je huis maar niet verkoopt! Ik lees de reactie van Wondelgijn hierboven, ik weet dat zij nu ook dubbel zitten. In mijn privesfeer ken ik er ook meer.

    Ik hoop dat het snel gaat lukken!

    • Gelukkig hebben we bijna geen hypotheek op dat huis zitten hoor! Maar ja, af en toe een tuinman, af en toe iemand die het huis schoonmaakt, toch een klein bedrag aan licht, gas en water, een jaarlijks bedrag aan opstalverzekering, bij elkaar loopt het toch nog redelijk op

  13. Ik hoop dat je huis nu snel wordt verkocht en dat je er een goede prijs voor krijgt. Ja mensen moeten maar op zo’n grote woning zitten wachten natuurlijk. Ik vind het zoals het op funda staat een pracht huis tegen een redelijke prijs. Maar ja ik hoef niet te verhuizen en ik ken niemand die naar Puttershoek moet gaan wonen.
    Nu is het dit weekend stralend weer dus dat verkoopt beter dan tijdens somber regenachtig weer.
    Ik wens je een fijn weekend toe.

  14. Wat een groot huis zeg! En een prachtige keuken ook nog.

  15. Henriette ( uit Belgie)

    Ook wij hebben 1 jaar met een woning in NL en 1 in de huidige woonplaats gezeten, alleen bij ons waren er dus wel 2 hypotheken. Probleem daarna was een lagere opbrengst dan verwacht en het ophoesten van de kosten vd overbruggingshypotheek. We hebben een tijdje heel erg krap gezeten.
    Ik wou dat ik jullie kon helpen met een koper te vinden

Geef een reactie

