kliksafe, kliksof


Wat ik nu weer heb! Ik kan geen enkel blog meer lezen! Ieder blog waar ik op klik, daar moet ik een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen. Ik heb alles al geprobeerd, maar ik kom niet uit dat kliksafe! Heeft iemand een idee?

11 Reacties op “kliksafe, kliksof

  1. Uh, geen idee. Geldt het voor alle blogs (dus blogspot, wordpress, punt, web-log) of alleen voor wordpress? Succes in ieder geval.

  2. Zulke dingen moet je mij niet vragen, want ik ben een nitwit op dat gebied. Maar hopelijk is het snel opgelost!

  3. Huh? Hoe kan dat nou? Ik weet het niet hoor , uit en aan zetten de computer??? geen idee eigenlijk , schiet je wel een beetje op met uitvinden anders loop je zo achter meteen …..

  4. En als je een andere browser probeert, of een andere pc?

    Lastig!

    Ik vroeg me al wel af waarom ik geen reacties meer van je las de laatste tijd, was al bang dat ik iets verkeerds had geschreven… (-;

  5. Welkom in de wereld van gefilterd internet:

    http://www.kliksafe.nl/consument/filtercriteria/

    Het heeft er alles van weg dat de mensen waar je nu bent de ‘Pro’ oplossing hebben en je zonder het wachtwoord alleen de sites op de whitelist kunnen bekijken. Een andere internetverbinding of een VPN zijn je enige oplossing. Lol.

  6. … of het wachtwoord natuurlijk

  7. Ik dacht al…. Vervelend, zeg. Maar die Sjoerd hierboven mij lijkt me een intelligente man, daar heb je vast wat an.

  8. hiermee kan ik je ook niet helpen, janneke!
    maar misschien kan jij me met iets “technisch” helpen 🙂 :
    ik zie dat jouw foto bovenaan je blog telkens verandert. is dat iets dat automatisch gaat of stel je iedere keer weer een andere foto in? ik heb al zitten zoeken naar een instelling om het automatisch te laten gaan maar ik kan het niet vinden… hellup? 😉

    • Het is al opgelost! Toen ik mijn computer opnieuw aanzette, was het weg! Ik heb je even gemaild over die koptekst… en door jou herinnerde ik me weer dat ik hem nog moest veranderen naar herfst/nazomer toe en dat heb ik dus meteen maar even gedaan. Bedankt!

  9. Geen idee, al opgelost?

Geef een reactie

