We kunnen maar geen genoeg krijgen van Zweden…


Met mijn dochter en twee kleinkinderen ben ik gisteren naar Nederland gevlogen. Ik mocht een auto lenen om naar Puttershoek te rijden zodat ik in mijn eigen (lucht)bed in ons nog niet verkochte huis kon slapen. Vanmorgen heb ik wat huis gerommeld, boodschappen gedaan in mijn eigen dorp en zo en daarna ben ik naar mijn dochter gegaan, want ze wilde naar Ikea. Er moesten potjes komen, want de oudste van de twee is bezig zindelijk te worden en midden in Ikea gaat hij zitten om op het nog niet gekochte potje te plassen! Zeg daar maar eens wat van als hij zo keurig plast……
We hadden ze broodjes met knakworst beloofd, dus die moesten er natuurlijk komen en daarna nog een ijsje. Ik had jammer genoeg mijn fototoestel niet bij me. Het was een heerlijk gezicht, twee van die dreumessen, de een een maatje groter dan de ander, naast elkaar op een bank te zien zitten met een broodje met levensgrote worst. Daarna kregen ze ook nog een ijsje, dus we hebben maar niet al te veel werk van het eten gemaakt. Het is nog een beetje vakantie in Zweden. Nu pas ik op, terwijl de ouders een avondje uit hebben na elkaar tien dagen niet gezien te hebben. Vrijdag pas ik weer op en dan trakteer ik op Chinees eten voor ze uitgaan…..

10 Reacties op “We kunnen maar geen genoeg krijgen van Zweden…

  1. Oh wat geweldig zeg, ik zie hem zo zitten daar midden in de Ikea. 😉

  2. Wat een mop, in de winkel op een niet betaalde pot zindelijk gaan zitten worden!!

    Wij zijn ook fan van Ikea, en dat komt mede door de kinderen die zo braaf in ballenbak blijven zitten en achteraf een ijsje voor 50 cent mogen….. slim concept! (En leuke spullen, moet ik toegeven)

  3. Ik zie het voor me! Geweldig!

    Mijn kleinzoon van twee jaar was toe aan een middagdutje, hij ging op een kleuterbed liggen (ook bij IKEA) en sliep als een roosje. Wel een uur lang! Hij trok veel bekijks.

    Heb je een vol programma voor deze week in Nederland? Altijd tijd te kort, denk ik zo.

    • Mariam, ik heb een heel vol programma, maar misschien kunnen we toch wat afspreken…. Mail me even. Ik kan bijna niet bellen, dat is het enige probleem…

  4. Hahahaha, lekker ding!

  5. kleinkinderen hebben is zo heerlijk! ik geniet er ook altijd zo van.

  6. Haha, wat een heerlijk poep- en/of piesverhaal…!

    O, en als je schrijft over IKEA heb ik meteen ook zo’n IKEA-zin, da’s gewoon een pavlovreactie. Helemaal niet goed voor mij.

  7. Prachtig zo’n manneke , midden in de Ikea op zijn nog niet betaalde potje te gaan zitten. Knap gedaan hoor.

  8. Ik vind het inderdaad wel humor, in zweden wonen, en in nederland naar de ikea gaan 🙂
    Geweldig midden in de winkel op de pot! Hij is echt gemotiveerd dus!

  9. Dat zijn dan ook heerlijke broodjes bij de IKEA! (net als de ijsjes overigens….) Ik kan er ook nooit aan voorbij lopen. Shame on me, ik weet het!

Geef een reactie

