Woordenloze Astrid Lindgren foto-update




het sterkste meisje van de hele wereld



heen en weer, heen en weer


Ronja de Roversdochter.....


de reus kijkt door het raam.......




ook de bomen zijn op schaal......


zelfs met rozijntjes laat hij zich niet uit zijn tent lokken



bolderburen


natuurlijk afgesloten met een maaltijd in stijl......


15 Reacties op “Woordenloze Astrid Lindgren foto-update

  1. ik wil ook een pipi huis!!!!
    leuk hoor!

  2. Wauw. Daar wil ik ook heen!!!

  3. o ik wil ook naar dat park

  4. Ikwilookeenpippihuis! Mooi!

  5. I love pippi langkous! Ziet er goed uit, ik wil ook!

  6. Een familie-uitje, GEZELLIG!!!!

  7. Ooooooooo wat ziet dat er leuk uit!!!!
    Ikkewilook!

    Zie je de kinderen moeten weer klein worden, want nu willen ze niet meer.

    Hele leuke foto’s ook, ik zou zo naar binnen willen lopen.

  8. Ooh dat ziet er heel erg leuk uit zeg !!

  9. Villa Kakelbont! Prachtig!

  10. ik wil ook, ik wil ook, boehoee ik wil ook …bij pipi op bezoek

  11. super zo’n pipi huis en ronja de roversdochter!

  12. Vroeger droomde ik vaak een soort Pippi te zijn. Op mijn vliegende paard ging ik daar naar school, waar ik dan gewoon met paard en al de klas in ging. Ik had ook lange vlechten, die ik met ijzerdraad probeerde te bewerken en was net zo wild en fantasierijk als Pippi zelf. Mijn vriendinnetje was net Annika; die durfde niks…
    Wat een leuk park is dat, zeg, als ik daarheen gemogen had toen ik een jaar of zes was….

  13. Wow, wat een leuk park. En bovenaan de Gebroeders Leeuwenhart!!

  14. Wat een zalige fotoserie!! Je hebt er oog voor. Het park lijkt me ook hartstikke leuk! Beetje uit de buurt voor ons 😉

Geef een reactie

