Ik dacht al: “wat is ie toch rustig…….”


niet helemaal scherp.......

14 Reacties op “Ik dacht al: “wat is ie toch rustig…….”

  1. hahaha!
    Sim!!! 😀 (of toch het kleinere maatje? ik zie het even niet zo scherp misschien….)

  2. oeps! schitterend tafereel! en het maakt niks uit dat de foto niet scherp is…

  3. Hahaha, hoe herkenbaar!!!

  4. Haha, lekker he, van die rustige kinderen…. als je van schoonmaken houdt!

  5. hahaaa lekker kind als ze rustig zijn zijn ze of in slaap gevallen of ze doen iets ondeugends…

  6. gelukkig heeft ie niet op de muur gekleurd! 😉 kram (morgen terug naar Linköping)

  7. fantastisch, gelukkig is je behang onaangetast!!

  8. hahahahaha ja natuurlijk, als ze TE rustig zijn altijd even kijken 😆

    XXX

  9. Hahahaha wat een boefje 🙂

  10. Ik heb ook nog dierbare muurtekeningen!! Super!!

    Groetjes,Corina

  11. Scherp voldoende Janneke. Mooi fotootje. Die rommel op de grond ken ik/ Mijn zoon laat het nog steeds slingeren

Geef een reactie

