Ze zijn er…….


Alle bedjes klaargezet…

Met een ‘kikker’deken

en met een ‘krokodillen’deken…..

Dat was nog een heel gedoe. Ik kreeg het kampeerbedje niet opgezet! Wel twee uur van alles geprobeerd, maar ik kreeg de zijkanten niet recht. Uiteindelijk ben ik er meer teruggegaan naar de winkel. Bleek dat ik het midden (de onderkant) omhoog moest houden tot ik de latten recht had gemaakt en dan het midden pas naar beneden moest doen! Door dat gedoe en door een omleiding op weg naar het vliegveld en twee (2!) lesauto’s voor me, was ik 10 minuten te laat op het vliegveld en mijn dochter was 10 minuten te vroeg aangekomen

Er moest natuurlijk meteen gespeeld worden en gerend en op schoot gezeten en er moest uitgebreid gepraat worden en lekker gegeten worden (mijn vegetarische spinazielasagna waarmee ik wereldberoemd in Puttershoek was).

Die twee jongetjes lijken gewoon precies op elkaar. Het formaat is alleen anders.


Daarna moest er geslapen worden.


Meer foto’s en anecdotes volgen de komende dagen…….

16 Reacties op “Ze zijn er…….

  1. Wat een liefdevolle foto’s….

    koester dit!

    XXX

  2. Leuk blog.
    Geniet er maar lekker van.
    Vriendelijke groet.

  3. Veel plezier!!!!

  4. Heerlijk, geniet er maar lekker van.

  5. Gezellig oma time!!!! 🙂
    Lydia

  6. Enjoy, enjoy, enjoy!
    En haai Lieke!
    ((()))

  7. Heerlijk genieten van de visite…. gezellig lekker nederlands babbelen…

    Hahah.. las dat je even op en neer naar het Ö wil rijden 😉

    Maar geloof toch wel dat het 3 uur rijden is of niet.

    Fijne week.

    Kramar Marion

  8. Wat heerlijk om die schatten dicht bij je te hebben nu! Geniet ervan.

  9. Heerlijk dat ze er zijn, daar spreken alle foto’s overduidelijk van!
    Geniet maar lekker van ze en houd ze stevig vast. (ik zit in een hug-periode, vandaar)

  10. Aan de foto’s te zien genieten jullie allemaal. Heeft Leo ook tijd om van de logees te genieten?
    Veel plezier!

    • Leo heeft erg veel pech dezer dagen…. Hij is pas vanavond thuisgekomen van een retraite met 20 man om wetenschappelijke artikelen te schrijven. Volgende week heeft hij een internationale conferentie in Linköping en zal dus regelmatig ’s avonds laat pas thuis zijn….. De conferrentie duurt tot zateragochtend/middag 12 uur en dan hebben we ’s avonds ons buurtfeest. Zondagmiddag ga ik dan met Lieke mee naaar Nederland en blijf 9 dagen weg….

      • Dan moet hij zaterdag en zondag maar royaal de tijd nemen voor het bezoek! Fijn weekend en genieten hoor!

  11. Amai met dat bedje heb ik ook al liggen sukkelen. En net als jij ben ik terug naar de winkel gegaan. Ik voelde mij echt een dom blondje toen ze mij vertelden dat ik eerst de middenstuk omhoog moest houden. Maar het ergste van al, er stond een handleiding bij, die ik zelf niet gelezen had.

  12. Lijkt me leuk om je in Nederland zo mogelijk te ontmoeten!!

    Groetjes,Corina

Geef een reactie

