Wat nagekomen foto’s en 1 (voor)uitstekende…


We dachten dat niemand foto’s had genomen van ons bed in het houthok, maar dat is niet waar. Hier komen ze:

met een boomstronk als nachtkastje


Als we het koud kregen, konden we altijd nog een vuurtje maken....

En MET TOESTEMMING deze uitstekende foto:

ruim 6 maanden , mooi hè

9 Reacties op “Wat nagekomen foto’s en 1 (voor)uitstekende…

  1. De gelukkige blik bij zo’n vooruitstekende buik vind ik altijd het mooist.
    Vriendelijke groet.
    PS1: de inkijk in de warme slaapkamer heeft ook wel iets.
    PS2: ik neem aan dat jullie niet met vuur gespeeld hebben?
    PS3: leuke foto’s!

  2. Wat een schitterende buik! En wat straalt ze mooi: prachtig zwanger!

  3. Romantisch slapen kun je wel zeggen!
    Lydia

  4. Mooie buik! En romantisch slapen.) … leuk hoor!

  5. Mooie foto’s van jullie houthokbed met stronkkastje om de wekker op te zetten en een glaasje water. Vuurtje stoken lijkt me niet ideaal in dat soort omstandigheden.
    En wat een prachtfoto van de a.s. moeder, een stralend gezicht boven een prachtige buik.

  6. mooie buik !
    dat bed bij dat hout vind ik niet zo aantrekkelijk maar ja ik ben dan ook niet van het kamperen ….

  7. Lekker geslapen? Mooie zwangere buik!

  8. Lekker bed voor in het houthok. De Chef heeft op de camping hetzelfde matras en slaapt hier met zijn pijnlijke lijf super op! Dan lig ik er uiteraard niet naast…
    En je dochter is prachtig… met buik!

  9. Hallo, leuk dat jullie vinden dat ik er stralend uitzie! 🙂 Ja, het is een hele belevenis, al die aerobicstrainingen in mijn buik! Ik ben zo benieuwd wie dat doet!! Nu kan ik nog doorslapen, maar straks niet meer…
    Maar volgens mij maakt dat mij dan niet meer uit!
    Enne Zara.. bijna goed, ik ben Jannekes nederzweedse bijdochter 😉 oftewel geen dochter, maar een vriendin (en collega) die zich gedraagt alsof ze Jannekes dochter is. Mijn moeder is in NL en Jannekes kinderen ook.

Geef een reactie

